اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسدآباد:

ایجاد تونل در گردنه اسدآباد پیگیری شود

خبرگزاری فارس:امام جمعه اسدآباد گفت: ایجاد تونل در گردنه اسدآباد از مصوبات مهم دولت در سفر به اسدآباد بود که تحقق آن نیاز به پیگیری دارد.

ایجاد تونل در گردنه اسدآباد پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی‌مجد ظهر امروز در شورای اداری شهرستان اسدآباد با تبریک ایام ماه رجب اظهار داشت: توجه به ماه‌ رجب در بین مسئولان و مردم انقلابی بیش از پیش باید نهادینه شود.

وی با تسلیت رحلت جانسوز امام خمینی (ره) تصریح کرد: امام خمینی (ره) در زمینه‌های سیاسی، فقه و اصول، مدیریت، عرفان، عبادت، اخلاص و اخلاق الگو هستند و می‌طلبد مسئولان با الگوگیری از راه و منش این شخصیت بزرگ ادامه‌دهنده راه ایشان باشند.

امام جمعه شهرستان اسدآباد در ادامه میراث امام راحل برای جهانیان را انقلاب اسلامی خواند و افزود: باید با زنده نگه داشتن یاد امام بایدها، چیستی‌ها و چراها را پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به وجود مشکلات فرهنگی و امنیتی در سطح شهرستان از مسئولان خواست برای ایجاد امنیت و آرامش بیشتر اقداماتی انجام دهند.

حسینی‌مجد ایجاد تونل در گردنه اسدآباد را یکی از مصوبه‌های دولت در سفرهای رئیس جمهور به اسدآباد دانست و گفت: اختصاص بودجه و اجرای کار اجرایی این مهم نیاز به پیگیری دارد که می‌طلبد نماینده مردم در مجلس این امر را پیگیری کند.

وی همچنین به حضور پرشور مردم در انتخابات سال گذشته اشاره کرد و گفت: باید برای حضور گرم مردم در صحنه‌های مختلف با کار و تلاش موجب دلگرمی آن‌ها شویم و این حضور را حفظ کنیم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول