اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بابل:

تصادف خودروی حمل زباله در بابل 7 کشته و مصدوم برجای گذاشت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش نشانی بابل گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه نیسان و تریلر حمل زباله در بابل، سه نفر جان باختند و 4 نفر نیز مصدوم شدند.

تصادف خودروی حمل زباله در بابل 7 کشته و مصدوم برجای گذاشت

حسین خانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل درباره حادثه شب گذشته در بابل اظهار داشت: حدود ساعت 24 شب گذشته در پی تماس یکی از شهروندان بابلی با سامانه 125 آتش نشانی بابل مبنی بر تصادف خونین در جاده گنج افروز حدفاصل روستای داردکاشت و درونکلا بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: با اعزام نیروهای امدادی مشخص شد در اثر برخورد یک دستگاه نیسان و تریلر حمل زباله راننده و دو تن از سرنشینان نیسان در دم جان سپرده و چهار نفر از سرنشینان نیسان که یک نفر آن کودک بوده مصدوم شده است.

 

این مسئول با بیان اینکه ماموران آتش‌نشانی اقدام به خارج کردن مصدومان از محل حادثه کردند، ابراز داشت: مصدومان بلافاصله توسط نیروهای امدادی به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند.

خانپور با اشاره به اینکه حال مصدومان رضایت‌بخش اعلام شده، تصریح کرد: علت این حادثه را سرعت غیرمجاز نیسان و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو اعلام شده است.

وی همچنین از آتش‌سوزی یک خودروی پژو صبح امروز در شهرک تندست بابل خبر داد و افزود: بلافاصله با تماس شهروندان بابلی، ماموران ایستگاه دو آتش‌نشانی بابل به محل حادثه اعزام و اقدام به اطفای حریق کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بابل تصریح کرد: این آتش‌سوزی خسارت جانی در پی نداشت، اما موتور خودرو پژو در آتش سوخت.

این مسئول بیان داشت: علت این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول