اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید البرز خبر داد

تجهیز منازل جانبازان البرزی به تجهیزات ویژه فنی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از ارائه خدمات ویژه فنی و مهندسی به جانبازان این استان طی سال جاری خبر داد.

تجهیز منازل جانبازان البرزی به تجهیزات ویژه فنی

مهدی ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: خدمات‌رسانی به جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران از جمله وظایف ذاتی بنیاد شهید محسوب می‌شود که برای

تحقق این هدف معنوی و ارزشمند در استان البرز برنامه‌های ویژه‌ای طی سال جاری اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی و تاکید دولت جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس باید در شرایطی زندگی روزمره خود را دنبال کنند که مواجه با کاستی و مشکلی نباشند.

این مسئول افزود: یکی از مهم‌ترین نیازهای جانبازان در سراسر کشور عدم دسترسی به تجهیزات و امکانات فنی و مهندسی است که با بهره‌گیری از آنها بتوانند مانند دیگران نیازهای خود را برآورده سازند.

وی ادامه داد: به‌عنوان نمونه جانبازانی که از ناحیه هر دو دست دچار آسیب‌هایی شده‌اند، در زمان استفاده از تجهیزات بهداشتی در منازل خود با مشکل روبه‌رو بوده و همواره باید دیگر اعضای خانواده به آنها کمک کنند.

نصب شیرآلات آب هوشمند در منازل جانبازان البرزی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اظهار داشت: در همین زمینه چندین جلسه با دستگاه‌های مرتبط خدمات‌رسان مانند آب و فاضلاب استان البرز داشته و راهکارهای لازم برای رفع این مشکل جانبازان را بررسی کردیم.

ایزدی گفت: خوشبختانه آبفای البرز با مشارکت در طرح هوشمندسازی تجهیزات آب منازل جانبازان موافقت کرده که به زودی این طرح در منازل تمام جانبازان ساکن استان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح، شیرآلات آب منازل جانبازانی که هر دو دست آنها قطع شده باشد، هوشمندسازی خواهد شد که امکانات لازم برای اجرای طرح فوق آماده شده است.

ایزدی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه بودجه اجرای این طرح از چه محلی تامین خواهد شد، گفت: آبفای استان البرز هزینه کامل هوشمندسازی شیرآلات آب منازل جانبازان فوق در این استان را تقبل کرده و هیچ هزینه‌ای از جانبازان برای نصب تجهیزات اخذ نخواهد شد.

تداوم اجرای طرح‌های خدماتی ویژه جانبازان استان البرز

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان هشت سال جنگ تحمیلی سرمایه‌های معنوی ارزشمند ملت ایران هستند، گفت: این افراد از جان خود برای دفاع از ملت و کشور هزینه کرده و امروز هر چه در توان داریم برای رفع مشکلات آنها باید انجام دهیم.

ایزدی در پایان گفت: در تلاش هستیم در سال جاری با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف خدمات ویژه‌ای به این عزیزان از جمله جانبازان ارائه کنیم.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول