اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار زنجان خبر داد

اختصاص 100 درصدی اعتبارات پروژه‌های عمران شهری زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان از اختصاص صد درصدی اعتبارات پروژه‌های عمران شهری استان زنجان خبر داد

اختصاص 100 درصدی اعتبارات پروژه‌های عمران شهری زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در جمع مسئولان استان زنجان اظهار کرد: 246 پروژه عمران شهری در سال جاری برای استان زنجان در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پروژه‌های عمران شهری به خوبی در استان پیگیری شده است خاطر نشان کرد: در راستای توجه به عمران شهری در سال جهاد اقتصادی پروژه‌های استان به صورت جهادی پیش‌بینی و در استان اجرایی شده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه 188 پروژه استان دارای اعتبارات استانی است خاطر نشان کرد: تفاهم‌نامه‌های لازم در این زمینه مبادله شده است.

وی روند اجرایی پروژه‌های ستاد عمران شهری استان را نسبت به اختصاص اعتبارات مطلوب دانست و گفت: با توجه به تخصیص‌های صورت گرفته روند اجرایی پروژه‌ها مطلوب است.

کریمی با بیان اینکه 55 پروژه نیز در استان از سایر منابع در نظر گرفته شده است یادآور شد: اعتبارات این پروژه‌ها از محل درآمد شهرداری‌ها یا منابع دیگر اختصاص یافته است.

وی از اختصاص صددرصدی اعتبارات پروژه‌های عمران شهری استان زنجان خبر داد و گفت: در صورت واریز این میزان به خزانه استان، شهرداری‌ها اعتبارات را دریافت می‌کنند.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده دفترچه عوارض شهرداری‌ها پس از تایید استاندار به شهرداری‌ها ابلاغ می‌شود خاطر نشان کرد: با اختصاص این عوارض مبنای عمل شهرداری‌ها در سال آینده مشخص می‌شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول