اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان‌غربی خبر داد

برپایی همایش نخبگان جانباز در ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی گفت: همایش نخبگان جانباز در ارومیه برای نخستین بار برگزار می‌شود.

برپایی همایش نخبگان جانباز در ارومیه

یحیی تیموری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اینکه فرارسیدن میلاد حضرت ابوالفضل و روز جانباز را تبریک گفت، اظهار داشت: همایش نخبگان، کارآفرینان و جانبازان شاخص برای نخستین بار در ارومیه به طور استانی برگزار خواهد شد تا نسبت به معرفی جانبازان و ایثارگران توانمند اهتمام شود.

وی تصریح کرد: افراد زیادی در طول هشت سال جنگ تحمیلی سلامتی و زندگی خود را فدای انقلاب کرده‌اند ولی با وجود داشتن مشکلات مختلف از حرکت و تکاپو دست نکشیده‌اند و در زمینه‌های مختلف به طور مستمر فعالیت کرده و دستاوردهای زیادی داشته‌اند.

تیموری با تاکید بر اینکه باید برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به نسل‌های جدید اهتمام شود، ادامه داد: روز جانباز و مناسبت‌های این چنین فرصتی مغتنم برای معرفی جایگاه رفیع جانباز بوده و باید برای نهادینه‌شدن این فرهنگ و تفکر در جامعه بیش از بیش تلاش شود.

وی به اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت گرامیداشت این روز فرخنده اشاره کرد و بیان داشت: با مشارکت مسئولان دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های مختلفی مانند پیاده‌روی خانوادگی، مسابقات فرهنگی، ورزشی و آیین‌های فرهنگی با حضور حداکثری مردم برپا خواهد شد.

تیموری حضور مسئولان و مقامات استان در آیین‌های تکریم جانبازان را خواستار شد و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد برای این ایام عیادت از جانبازان در منازل آنها است لذا انتظار می‌رود مسئولان بیشتر و بهتر از سال‌های گذشته در این راستا گام برداشته و با در دست داشتن هدایای معنوی در مراسم‌های دیدار با این قشر فداکار و خانواده‌های آنها شرکت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مردم این استان برای پویایی انقلاب و کوتاه کردن دست متجاوزان از کشور 17 هزار و 500 جانباز و 12 هزار شهید تقدیم کرده‌اند، اظهار داشت: مردم این خطه از کشور در حراست‌ از آرمان‌های انقلاب کارنامه درخشانی دارند از این رو باید در همه نهادهای اجرایی، مناطق شهری، روستاها و بخش‌ها نیز برنامه‌هایی شایسته مقام جانباز تدارک دیده شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول