اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارشاد اسلامی استان قزوین:

مسابقات بازی‌های رایانه‌ای در قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، هنری اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مرحله مقدماتی "جام دیجیتال" به میزبانی منطقه‌ای قزوین برگزار می‌شود.

مسابقات بازی‌های رایانه‌ای در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛مهدی رمضانی معاون فرهنگی، هنری اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: مرکز توسعه‌ فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و همچنین مجتمع‌های دیجیتال سراسر کشور، اقدام به برگزاری اولین دوره‌ی جام دیجیتال با عنوان «فینال بزرگ بین‌المللی» کرده است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در سه مرحله‌ی مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی برگزار می‌شود، گفت: مرحله‌ی مقدماتی این مسابقات، استانی بوده و مجتمع‌های فرهنگی دیجیتال هر استان متولی اجرای این دوره‌ها می‌باشد.

معاون فرهنگی، هنری اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اعلام اینکه این دوره از 17 تا 20 تیرماه برگزار می‌شود، ادامه داد: علاقه‌مندان تا سوم تیرماه فرصت دارند با مراجعه به مجتمع فرهنگی دیجیتالی کاسپین، واقع در میدان میرعماد و یا سایت www.jamDigital.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

رمضانی با اشاره به ظرفیت‌های موجود قزوین، یادآور شد: در این دوره‌ قزوین میزبان منطقه‌ای بوده و شرکت‌کنندگانی از استان‌های همدان و زنجان نیز در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: نفرات برگزیده به دوره‌ی نیمه‌نهایی که از 23 تا 26 تیرماه برپا می‌شود راه می‌یابند.

این مقام مسئول با اعلام اینکه نفرات برگزیده در دوره‌ی نیمه‌نهایی نیز به مرحله‌ی نهایی راه خواهند یافت، گفت: مرحله‌ی نهایی که فینال بین‌المللی است با حضور برگزیدگان کشور و همچنین گیمورهای بین‌المللی در مجتمع فرهنگی دیجیتال آزادی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول