اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و هنری اداره کل ارشاد آذربایجان‌شرقی:

نفرات برتر نخستین مسابقه بازی‌های رایانه‌ای در تبریز معرفی شدند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از معرفی نفرات برتر نخستین مسابقه بازیهای رایانه‌ای در تبریز خبر داد.

نفرات برتر نخستین مسابقه بازی‌های رایانه‌ای در تبریز معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، "محمد دادی"  با بیان اینکه نفرات برتر نخستین مسابقه بازی‌های رایانه‌ای در تبریز معرفی شدند،گفت: این مسابقه در سه رشته warcraft  به صورت تیمی"، 6/1 counter به صورت تیمی و pes به صورت انفرادی برگزار شد.

وی افزود: در رشته warcraft شانزده تیم، در رشته counter یازده تیم و در رشته pes ده نفر شرکت نمودند.

دادی با اشاره به اینکه بازی‌های رایانه‌ای رسانه‌ای با قابلیت تعاملی و تاثیرگذاری است،گفت: این مسابقه برای نخستین بار با حضور جوانان و نوجوانان استان‌های شمال‌غرب کشور برگزار شده و امیدواریم با فضاسازی مناسب در مجتمع‌های دیجیتالی و ارتقای فناوری و توان علمی فعالان این حوزه، فرهنگ استفاده صحیح از بازی‌های رایانه‌ای نهادینه شود.

بر اساس این گزارش در رشته warcraft تیم wl از تبریز به سرپرستی "جاوید مجلل" و تیم oscar از اردبیل به سرپرستی "سهند بهرونوران" به عنوان تیمهای برتر شناخته شدند.

در رشته 6/1 counter  ،تیم LND  به سرپرستی "سالار محمدی‌ساعی زاد" از تبریز به‌عنوان تیم اول و تیم SIX69 به سرپرستی "پیمان رحیمی" از بوکان به‌عنوان تیم دوم معرفی شدند.

در رشته PES// ، "حامد راهور" از تبریز به عنوان نفر اول و "ابراهیم مردی" از تبریز به‌عنوان نفر دوم شناخته شدند.

در این برنامه همچنین از "علیرضا اطهران" به‌عنوان جوانترین بازیکن در رشته  6/1 counter   تقدیر شد.

ضوابط اجرایی مصوبه ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ گردیده و این فعالیت‌ها شامل تصدی رسانه برخط، پدید آوردن، تهیه کردن و عرضه بسته نرم افزار رسانه‌ای و بسته نرم افزاری رسانه‌پرداز،‌تکثیر حامل دیجیتال و خدمات به قصد انتفاع یا برای عرضه توسط تکثیر کننده، نشر دیجیتال، تصدی مرکز بازی و سرگرمی دیجیتال،‌تصدی ایجاد توسعه، پشتیبانی و اداره هر شکل رسانه بر خط، سامانه یا مرکز بازی و سرگرمی دیجیتال و ارائه هرگونه خدمات ویرایش محتوا با استفاده از ابزارهای مبتنی بر فناوری نوین اطلاعات و ارتباطات است.

انتهای پیام/ح30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول