اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

ساخت بازی‌های رایانه‌ای اسلامی توسعه یابد

خبرگزاری فارس: نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: توسعه ساخت بازی‌های رایانه‌ای منطبق بر فرهنگ ایرانی اسلامی از جمله ابزار و سلاح‌های قوی برای مقابله با دشمن است.

ساخت بازی‌های رایانه‌ای اسلامی توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، محمد حافظی نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بعدازظهر امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره دانشجوی بازی‌ساز در دانشگاه مازندران اذعان کرد: ساخت بازی‌های رایانه‌ای منطبق بر فرهنگ ایرانی اسلامی از جمله ابزار و سلاح‌های قوی برای مقابله با دشمن است.

وی با تأکید بر فعالیت بیشتر انجمن‌های علمی دانشجویی گفت: نظام و دولت جمهوری اسلامی پشتیبان و حمایت‌کننده قوی برای انجمن‌های علمی و دانشجویی است.

حافظی ساماندهی امور نخبگان، ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه و توسعه فناوری‌های کلان را از جمله اهداف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برشمرد و ادامه داد: استفاده از همه توان علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور و ایجاد ساختار مناسب و مدیریت کلیه امور مربوط به بنیاد نخبگان، دفتر فناوری‌ها و ارتباط صنعت و دانشگاه به منظور تحقق اهداف دولت اسلامی از جمله وظایف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از برگزیدگان نخستین جشنواره دانشجوی بازی‌ساز تقدیر به عمل آمد و به آثاری که در بخش‌های فنی، هنری، گیم پلی و طراحی کاراکتر، بازی‌نامه و فناوری برگزیده شدند و به تمامی شرکت‌کنندگان در جشنواره تندیس افتخار، لوح یادبود و جوایزی نفیس اهدا شد.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول