اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات بین‌المللی بازی­‌های رایانه‌­ای در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی بازی­‌های رایانه­ای جام دیجیتال در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقات بین‌المللی بازی­‌های رایانه‌­ای در کاشان

محمدمهدی صباغی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این مسابقات همزمان با مراکز فرهنگی دیجیتال سراسر کشور در رشته­‌های FIFA2012 و PES2012 برگزار می‌شود.

وی گفت: خانه فرهنگ دیجیتال الزهرا(س) کاشان به‌عنوان نماینده جام دیجیتال و برگزار‌کننده مرحله مقدماتی این مسابقات در این شهرستان انتخاب شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان تأکید کرد: کاشان تنها شهرستان کشور است که هم‌ ردیف با مراکز استان به‌عنوان نماینده برگزارکننده این مسابقات موفق به دریافت مجوز شده و به‌عنوان نماینده برگزارکننده این مسابقات در منطقه شمال استان اصفهان شامل کاشان، آران و بیدگل، بادرود، نطنز، میمه و خور و بیابانک انتخاب شد.

صباغی با اشاره به بازدید کارشناس مؤسسه جام دیجیتال از خانه فرهنگ دیجیتال الزهرا(س) کاشان و ارزیابی امکانات مرکز و توانایی‌های اجرایی کادر مدیریتی این خانه بیان داشت: پس از هماهنگی با شبکه ملی فرهنگ جمهوری اسلامی ایران و اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مقرر شد مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای در این مرکز برگزار شود.

به گفته وی، محمدجواد صادقی به‌عنوان مدیر و متصدی فنی این مرکز، مسئولیت برگزاری و کنترل روند اجرایی مسابقات در این شهرستان را به عهده دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان خاطرنشان کرد: علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای در کاشان و در سایر نواحی واقع در شمال استان اصفهان می‌توانند پس از ثبت‌نام در سایت جام دیجیتال برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگ دیجیتال الزهرا(س) کاشان مراجعه کنند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی بازی­‌های رایانه­‌ای جام دیجیتال در 22 کشور عضو اکو عنوان کرد: مراسم افتتاحیه، اختتامیه و فینال این مسابقات با حضور کشورهای عضو اکو 17 تا 29 تیرماه در تهران برگزار می‌شود.

صباغی آدرس اینترنتی برای ثبت‌نام و شرکت در این مسابقات را www.jamdigital.ir ذکر و اضافه کرد: پس از برگزاری این مسابقات از نفرات برگزیده برای حضور در تیم ملی دیجیتال برای مسابقات جهانی دعوت می‌شود.

به گفته وی چهار خانه فرهنگ دیجیتال بقیه‌الله‌العظم در شهر قمصر، شهرک 22 بهمن، نهاد قرآن فین بزرگ و کانون الزهرا در شهرستان کاشان پیشرو در ارائه خدمات اینترنت پاک و مقابله با جنگ نرم دشمن فعال هستند.

این مسئول متذکر شد: این مراکز با اعتبار 680 میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت ارشاد اردیبهشت‌ماه سال 90 راه‌اندازی و تجهیز شد که هر یک از این مراکز به 10 سیستم رایانه، اینترنت پرسرعت و 200 نرم‌افزار متنوع مجهز هستند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول