اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع دفاع مقدس؛

بازیهای رایانه‌ای در نمایشگاه اراک معرفی میشوند

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از ارائه و معرفی بازی‌های رایانه‌ای دفاع مقدس در نمایشگاه طریق القدس اراک خبر داد.

بازیهای رایانه‌ای در نمایشگاه اراک معرفی میشوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری گفت: همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس این دبیرخانه با حضور در نمایشگاه طریق القدس اراک بازی‌های رایانه‌ای ویژه دفاع مقدس را به نوجوان معرفی و ارائه می‌کند.
وی افزود: بازی‌های والفجر 8، نجات بندر، آخرین پرواز، مامور ویژه دو، سرزمین من، کوهنورد و مقاومت از جمله بازی‌هایی است که در غرفه بازی‌های رایانه‌ای با موضوع دفاع مقدس در نمایشگاه طریق القدس به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ارائه و معرفی می‌شوند و همچنین بازدید کنندگان می‌توانند به صورت رایگان از سیستم‌های این غرفه استفاده کنند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به استقبال پرشور نوجوانان و جوانان اراکی از محصولات فرهنگی و بازی‌های ارائه شده در این نمایشگاه ادامه داد: به بازدید کنندگان از غرفه‌های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بسته‌های فرهنگی شامل نرم افزارهای قرآنی و مذهبی، برنامه درسی دانش آموزان ابتدایی، کتاب و خودکار اهدا می‌شود.
ذوالفقاری همچنین از پخش بلوتوث مذهبی و فرهنگی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه فوتسال جام شهدای گمنام به همت کانون شاهد مسجد المهدی(عج) اراک و برپایی نمایشگاه عکس با نام «روایت حماسه» به همت کانون تخصصی سمعی بصری راهیان قدس مسجد قدس اراک از برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت هفته دفاع مقدس است.
وی‌ پیاده روی و کوهنوردی اعضای کانون فرهنگی هنری میثم مسجد جامع شهرک معصومیه اراک همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بازدید اعضای فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی‌ از نمایشگاه‌های دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این دبیرخانه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس عنوان کرد.
نمایشگاه طریق القدس اراک به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس از اول مهر ماه به مدت 10 روز در منطقه مرزیجران دایر است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول