اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور:

تهران میزبان جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور از برپایی دومین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران در تاریخ ششم تا 10 تیر ماه سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) خبر داد.

تهران میزبان جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، بهروز مینایی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره دانشجوی بازی‌ساز در دانشگاه مازندران درباره اهداف بنیاد مذکور گفت: رویکرد اصلی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای جذب متخصصان و استفاده از ایده‌های مهم در عرصه بازی‌سازی است و در عین حال توجه ویژه به حمایت از بازی‌های ایرانی در سال حمایت از تولید ملی کار و سرمایه ایرانی در اولویت فعالیت‌های این بنیاد قرار دارد.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از بازی‌سازان شرکت کننده در نخستین جشنواره دانشجوی بازی‌ساز خواست تا بازی‌های خود را به اتمام برسانند.

وی ادامه داد: محصول و نتیجه تولید را دیدن، از بهترین درس‌های بعدی زندگی است.

مینایی همچنین با اشاره به بازی‌های ساخته شده و به نمایش گذاشته شده در نخستین جشنواره دانشجوی بازی‌ساز خواستار حضور فعال این بازی‌ها در جشنواره بین‌المللی تهران شد.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: ایران اسلامی امروز به قطب اصلی تولید بازی‌های رایانه‌ای در منطقه تبدیل شده و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اهتمام ویژه‌ای در تربیت نیروهای متخصص بازی‌ساز دارد.

مینایی در پایان سخنان خود از برپایی دومین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران در تاریخ ششم تا 10 تیر ماه سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) خبر داد.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی امروز به قطب اصلی تولید بازی‌های رایانه‌ای در منطقه تبدیل شده است.

در ادامه این مراسم نیز محمود صمیمی بازی‌ساز مطرح کشور و فرهود فرمند داور برگزیده مسابقات و بازی‌ساز برتر نخستین جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران سخنانی را ارائه و پیشنهادهایی را مطرح کردند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول