اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اصفهان؛

نخستین نشست ایران هراسی در بازی‎های رایانه‎ای برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین نشست تخصصی کافه اندیشه با محوریت القا سیاست‎های ایران هراسی در فرهنگسرای رسانه اصفهان، برگزار می‎شود.

نخستین نشست ایران هراسی در بازی‎های رایانه‎ای برگزار می‌شود
میثم بکتاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از برگزاری نخستین نشست ایران هراسی در بازی‎های رایانه‎ای با عنوان کافه اندیشه خبر داد و اظهار داشت: این نشست پنج‌شنبه 21مهرماه از ساعت 15 تا 18 در سالن همایش‎های کتابخانه مرکزی برگزار می‎شود.
وی افزود: در این نشست در مورد محتوای جنگی بازی‎های رایانه‎های بر اساس سیاست‎های پنتاگون و سیاست‎های وزارت امورخارجه به‌ویژه مسائل مربوط به ایران و نمایش فیلم، عکس و اسلاید به نقد و بررسی پرداخته می‎شود.
مدیر فرهنگسرای رسانه اصفهان با بیان اینکه این نشست با سخنرانی مهدی حق وردی کارشناس بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‎شود، عنوان کرد: برگزاری نشست‎های فلسفه به روایت سینما، تفکرات فلسفی در حوزه انسان‎شناسی علم و تکنولوژی در آینده سینما از جمله دیگر برنامه‎های این مرکز است.
وی گفت: این برنامه با هدف پرورش تفکر عمق‎نگری و درونیات مخاطب و پرورش خلاقیت با دامن زدن به موضوعات عمیق علمی و فکری انسان معاصر چهارشنبه از ساعت 16تا 18 در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی باغ غدیر برگزار می‎شود.
بکتاشیان با اشاره به فیلم‎های منتخب برای نمایش در نخستین دوره این نشست‎ها به چهار فیلم با دیدگاه فلسفی اشاره کرد و گفت: فیلم ذهن زیبا که به موضوعاتی چون ریاضیات و ساختار جهان می‎پردازد، فیلم هوش مصنوعی با موضوع هوش چیست و تفاوت هوش رایانه‎ها و انسان‎ها با محوریت موضوعات معماهای ثبات جهان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: فیلم پل هان کینگ فیلمی است که در نخستین جلسه این سلسله نشست‎ها، چهارشنبه با حضور حامد صفاری پور برگزار می‎شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول