اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی گلپایگان:

موتور حرکت هر برنامه ورزشی پول است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی گلپایگان گفت: در برخی از جریانات ورزشی می‌توان با از خودگذشتگی به پیروزی دست پیدا کرد، اما به طور کلی برای رسیدن به قله‌‌های زیبای موفقیت باید بودجه‌های لازم در اختیار رزمی‌کاران قرار بگیرد.

موتور حرکت هر برنامه ورزشی پول است

رضا نوری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت کسب مقام دومی هیئت ورزش‌های رزمی گلپایگان در بین هیئت‌های رزمی استان اصفهان اظهار داشت: براساس شاخص‌های استاندارد موجود در ورزش‌های رزمی، هیئت ورزش‌های رزمی گلپایگان با کسب 880 امتیاز پس از هیئت کاشان (با 920 امتیاز) توانست عنوان دومی را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه هیئت ورزش‌های رزمی گلپایگان در سال 1388 توانست با کسب 188 امتیاز، عنوان برتر را بین هیئت‌های رزمی استان اصفهان به دست آورد، تاکید کرد: انتظار داریم بودجه‌ها و امکانات خوبی برای پیشرفت هر چه بهتر ورزش‌های رزمی گلپایگان اختصاص پیدا کند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی گلپایگان که هیئتش حدود 400 نفر رزمی‌کار بیمه شده ورزشی را در خود جای داده است در مورد برنامه‌‌های این هیئت در تیرماه سال جاری گفت: برگزاری یک دوره آموزش فنی (برای دان‌های یک، دو، سه و چهار) و هم‌چنین دوره داوری (یک، دو و سه) در دستور کار هیئت ورزش‌های رزمی گلپایگان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در مردادماه و به دلیل حلول ماه مبارک رمضان هیئت ورزش‌های رزمی گلپایگان برنامه خاصی پیش ‌رو ندارد.

نوری تاکید کرد: از هم‌اکنون خود را برای رقابت‌های رزمی قهرمانی کشور بانوان در شهریورماه آماده کرده‌ایم.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی گلپایگان اشاره‌ای به افزایش علاقه جوانان به ورزش‌های رزمی کرد و بیان داشت: باید به این نکته توجه داشت که تنها سبک‌های رزمی که توسط فدراسیون و طبق چارچوب قوانین به رقابت‌های رزمی بین‌المللی معرفی می‌شوند، امکانات دولتی را در اختیار می‌گیرند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول