اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

قاعده ورزش گسترش یابد

خبرگزاری فارس: مدیر اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: بدون اینکه قاعده ورزش را گسترش دهیم حرف از قهرمانی می‌زنیم.

قاعده ورزش گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رشید خدابخش ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت شمشیربازی استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: در ایران بدون اینکه قاعده ورزش را گسترش دهیم حرف از قهرمانی می‌زنیم در صورتی که می‌بایستی ابتدا زیرساخت‌ها در ورزش گسترش یابد.

وی ادامه داد: در ایران تنها تعداد چند استان تهران، اصفهان، فارس، خوزستان و البرز هستند که در ورزش ایران خوب بوده و تیم‌های ملی از وجود ورزشکاران آنها بهره می‌برند و اگر این استان‌ها به هر دلیلی با افت مواجه شوند تیم‌های ملی نیز متضرر می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: تعداد آمار رسمی بیمه شدگان ورزش کشور در حدود 2 میلیون و 500 هزار نفر است که این آمار در رشته شمشیربازی یک هزار و 618 نفر و در استان اصفهان نیز 109 ورزشکار سازمان یافته که این نشان دهنده این است که در توسعه ورزش در کشور بسیار ضعیف عمل شده است.

وی در ادامه به توجه مردم ایران به پرداختن به حواشی در ورزش کشور اشاره کرد و افزود: به طور مثال در برنامه 90 که برنامه‌ای است که به حواشی فوتبال اهمیت می‌دهد مردم ایران 6 میلیون پیامک به این برنامه می‌زنند و این موضوع  نشان دهنده این است که این برنامه حداقل 10 میلیون بیننده دارد در صورتی که می‌بایستی به جای این تعداد حاشیه‌پرداز 10 میلیون ورزشکار در کشور داشته باشیم.

خدابخش در ادامه به جایگاه شمشیربازی اصفهان در کشور اشاره و اذعان داشت: اصفهان یکی از قطب‌های اصلی شمشیربازی در کشور است و قهرمانان و مربیان خوبی در این رشته داشته اما تعداد 109 ورزشکار بیمه شده در این رشته بسیار کم است که می‌بایستی توسعه یابد.

وی تاکید کرد: یزدخواستی از جمله مدیران خوب و برنامه‌محور در استان اصفهان است که می‌تواند با استفاده از تعاملاتی که در صنعت کشور دارد کمک شایانی به رشد و توسعه رشته شمشیربازی در سطح استان اصفهان انجام دهد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول