اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه ورزش در قم با 28 دقیقه زمان به جایی نمی‌رسد

خبرگزاری فارس: آقای مدیرکل صدا و سیما، آیا 28 دقیقه برنامه ورزشی برای پوشش فعالیت 48 هیئت ورزشی فعال در استان قم کافی است؟

برنامه ورزش در قم با 28 دقیقه زمان به جایی نمی‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم برنامه جذاب و دیدنی ورزش در استان سال‌هاست که با مدیریت عباس یداللهی میهمان خانواده‌های مردم شریف قم است و ورزشکاران و مسئولان هیئت‌های ورزشی چشم انتظار روزهای دوشنبه هستند تا در طول سال یک بار فرصتی به آنان داده شود تا مسائل و مشکلات هیئت و عملکرد خود را بیان کنند.

ورزشکاران پرافتخار تنها امیدشان به این برنامه است تا با بیان افتخارات خود در عرصه جهانی و بین‌المللی بتوانند موجب خوشحالی خانواده و مردم استان شوند.

اما مدتی است رویکرد برنامه با توجه به تغییرات دکور و مشکلات بسیاری که از این بابت گریبان برنامه ورزش در استان را گرفته به زمان بسیار کمی کاهش پیدا کرده و 45 دقیقه برنامه گام به گام به 28 دقیقه کاهش یافته و دست تهیه کننده از ارائه یک برنامه پرمحتوا و جذاب کوتاه شود.

مجری برنامه هنوز برای شنیدن پاسخ اول میهمان برنامه منتظر است که ناگهان اعلام می‌شود برنامه به انتها رسیده و ارزش برنامه‌ای که می‌تواند در هفته حداقل سه ساعت مفید روی آنتن باشد با کاهش زمان عملا به یک برنامه بی‌محتوا و باری به هر جهت تبدیل شده است.

این روزها عباس یداللهی دست‌ها را به علامت تسلیم بالا برده و با توجه به همه تلاش‌هایی که در این زمینه صورت داده هنوز نتوانسته جایگاه واقعی برنامه خود را در سال جدید تعریف کند.

روی این نوشتار به سوی مدیرکل ورزش دوست صدا و سیمای مرکز نور است، ما موافقیم که حضرتعالی به ورزش عشق می‌ورزید و از پایه‌های اصلی به تصویر کشیدن رویدادهای ورزشی استان در بخش تصاویر زنده بازی‌ها هستید اما 48 هیئت ورزشی و قهرمانان برومند که تنها در طول سال یک بار نوبت مطرح کردن خود روی آنتن برنامه ورزش در استان را دارند آیا می‌توانند با 28 دقیقه زمان برنامه به خواسته خود برسند.

انتظار خانواده ورزش از شخص جنابعالی بسیار بالا است، امید داریم مانند گذشته حامی و یاور این برنامه خوب باشید، شادی دل قهرمانان و مسئولان هیئت‌های ورزشی آرزوی مدیران ارزشمند نظام است شما که همیشه باعث شادی دل‌های مشتاق هزاران جوان ورزشکار و مدیر ورزشی شدید بار دیگر با حمایت خود و توجه خاص به این برنامه موجبات فرح و شادی این قشر دوست داشتنی را فراهم آورید.

============

یادداشت از: رسول خادم

============

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول