اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان قدس تأکید کرد

تسریع در احداث مجموعه بزرگ ورزشی شهرستان قدس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با گلایه از عدم اجرایی شدن مصوبه سفر ریاست جمهور به این شهرستان خواستار تسریع در احداث مجموعه بزرگ ورزشی قدس شد.

تسریع در احداث مجموعه بزرگ ورزشی شهرستان قدس

اکبر شالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قدس اظهار داشت: در دور دوم سفر ریاست جمهور به شهرستان قدس احداث یک مجموعه ورزشی برای شهرستان تصویب شد که علیرغم آماده بودن زمین و نقشه اجرایی اعتبار آن جذب نشده است.

وی تصریح کرد: این مجموعه ورزشی در وسعت 27 هزار متر مربع احداث می‌شود و دارای امکاناتی چون دو زمین، چهار سالن ورزشی چند منظوره، استخر، زمین‌های رو باز ورزشی، زمین اسکیت و خوابگاه است و به نوعی با احداث آن بخش اعظمی از کمبودهای شهرستان قدس در بخش ورزشی مرتفع خواهد شد.

شالی اعتبار مصوب این طرح بزرگ ورزشی را 10 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: احداث این مجموعه به تصویب هیئت دولت رسیده و نیاز مبرم شهرستان در حوزه ورزش محسوب می‌شود لذا انتظار داریم با پیگیری‌های مسئولان شهرستان احداث آن هر چه سریع‌تر آغاز شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس به وضعیت سایر پروژه‌های ورزشی شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: در سفر دوم ریاست جمهور 19 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان اختصاص یافته بود که در جلسه اخیر استان این اعتبار به مبلغ ناچیز 250 میلیون تومان تقلیل یافته که به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز شهرستان نیست و باید مورد تجدید نظر واقع شود.

وی در پایان با اشاره به توانمندی‌های ورزش شهرستان قدس گفت: در حال حاضر15 ملی پوش در تیم‌های ملی کشورمان داریم و آن‌ها حضوری موفق در مسابقات برون مرزی داشته‌اند لذا ضرورت احداث مجموعه بزرگ ورزشی قدس دو چندان می‌شود و امیدواریم با همکاری نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و توجهات ویژه وزارت ورزش و اداره کل ورزش استان هر چه سریع‌تر اعتبار ساخت این مجموعه جذب شده و عملیات آن آغاز شود.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول