اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار20 میلیارد ریالی صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان ملارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد از آغاز عملیات اجرایی وزشگاه 5 هزار نفری ملارد با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان ملارد

عزت‌الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد از آغاز عملیات اجرایی ورزشگاه 5 هزار نفری ملارد با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: این پروژه ورزشی از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهور به شهرستان است.

وی افزود: این طرح ورزشی شامل یک زمین چمن با جایگاه تماشاگر به ظرفیت 5 هزار نفر، یک زمین تمرینی فوتبال، یک سالن چند منظوره، سه زمین هندبال و بخش‌های اداری و امکانات جانبی است.

ابراهیمی تصریح کرد: برای تبدیل شدن این ورزشگاه به یک مجموعه کامل و احداث تمام فضاهای مدنظر نیاز است به میزان 5 هکتار بر وسعت زمین محل اجرای طرح افزوده شود که در این ارتباط قول‌های مساعدی از سوی شرکت عمران داده شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد با ابراز امیدواری نسبت به اتمام پروژه طبق زمان‌بندی اعلام شده گفت: در حال حاضر 2 میلیارد تومان اعتبار برای شروع پروژه اختصاص یافته و امیدواریم در ادامه نیز با جذب اعتبارات مورد نیاز این طرح ورزشی در زمان مقرر به پایان برسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در ادامه با ابراز خشنودی از آغاز عملیات اجرایی این طرح بزرگ ورزشی شهرستان ملارد افزود: با تلاش‌های صورت گرفته سرانجام اعتبار لازم برای آغاز عملیات اجرایی این طرح ورزشی اختصاص یافت و کلنگ احداث آن بر زمین زده شد.

وی در توضیح بیشتر مشخصات این طرح ورزشی ادامه داد: این پروژه در زیربنای 2590 مترمربع و در مساحتی به وسعت 26400 مترمربع احداث می‌شود و مدت زمانی 30 ماهه برای احداث و بهره‌برداری آن تعیین شده که امید است با تزریق به موقع اعتبارات و تلاش مستمر پیمانکار طرح شاهد افتتاح آن در زمان مقرر باشیم.

ابراهیمی با بیان اینکه این شهرستان نیازمند توسعه زیرساخت‌های ورزشی است گفت: به طور قطع این مجموعه ورزشی با امکاناتی که برای آن در نظر گرفته شده می‌تواند نقش به سزایی در افزایش سرانه فضاهای ورزش داشته باشد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول