اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ورزش و جوانان استان قزوین خبر داد

اعلام ارزیابی هیئت‌های ورزشی استان قزوین

خبرگزاری فارس: معاون اداره ورزش و جوانان استان قزوین از اعلام ارزیابی 18 فدراسیون ورزشی از هیئت‌های ورزشی استان قزوین خبر داد.

اعلام ارزیابی هیئت‌های ورزشی استان قزوین

مجید احمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: 18 فدراسیون ورزشی ارزیابی‌شان را از عملکرد سال 90 هیئت‌های ورزشی استان قزوین اعلام کرده‌اند و متعاقبا به اداره ورزش و جوانان استان قزوین ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: هیئت‌های ورزشی استان قزوین بین هیئت‌های ورزشی کشور در جایگاه خوبی قرار دارند و نتایج مناسبی را به دست آورده‌اند.

معاون اداره ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد: این رتبه‌ها باید در سال جاری ارتقا پیدا کند، چرا که استان قزوین در ورزش از استعدادهای خوبی برخوردار است و ظرفیت هیئت‌های ورزشی استان قزوین نیز بالاتر از این نتایج است.

هیئت کاراته استان رتبه دوم کشور

احمد‌پور با اعلام رتبه‌های هیئت‌های ورزشی استان قزوین تصریح کرد: هیئت کاراته و هیئت نجات غریق استان قزوین رتبه دوم را در بین هیئت‌های کشور به دست آورده و هیئت دوچرخه‌سواری قزوین نیز جایگاه سوم را در ارزیابی فدراسیون دوچرخه‌سواری کسب کرده است.

این مقام مسئول افزود: همچنین هیئت بدمینتون قزوین در رتبه ششم کشور قرار گرفته و هیئت بولینگ‌کیو اسپرت قزوین نیز رتبه دهم هیئت‌های بولینگ‌کیو اسپرت کشور را به دست آورده است.

معاون اداره ورزش و جوانان استان قزوین اعلام کرد: هیئت دو و میدانی قزوین رتبه دهم کشور را به خود اختصاص داده و هیئت‌‌های اسکی، شطرنج و هندبال قزوین نیز در ارزیابی فدراسیون‌هایشان در جایگاه یازدهم ایستاده‌اند.

احمدپور با اشاره به اینکه برخی از فدراسیون‌های ورزشی کشور ارزیابیشان را در قالب گروهی رتبه‌بندی می‌کنند، بیان کرد: هیئت‌های کوهنوردی، بسکتبال و ورزش‌های جانبازان و معلولین به صورت گروهی رتبه‌بندی شده‌اند و همچنین برخی از فدراسیون‌های ورزشی نیز هر شش ماه هیئت‌های تحت پوششان را ارزیابی می‌کنند و برای اداره ورزش و جوانان استان قزوین می‌فرستند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول