اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 800 میلیارد ریالی

مجموعه‏های ورزشی کارگران کشور تجهیز می‏شود

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از صرف اعتبار 800 میلیارد ریالی برای ساخت، تجهیز و نگهداری مجموعه‏های ورزشی کارگران کشور خبر داد.

مجموعه‏های ورزشی کارگران کشور تجهیز می‏شود

محمد سلطانی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: ورزش کارگری یکی از ورزش‏های صنفی بسیار تاثیرگذار در دستیابی به ماموریت‏های کلان ورزش کشور محسوب می‏شود.

وی افزود: جایگاه ورزش کارگری در نگاه مسئولان از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مقام عالی وزارت تا زیرمجموعه‏های آن همگی به نقش و تاثیر ورزش در محیط کارگری آگاه هستند.

سلطانی ادامه داد: این نگاه و توجه به اهمیت بالای ورزش کارگران کشور باید به بسته‏های اجرایی تبدیل شود تا تاثیر آن در زندگی روزمره کارگران نیز ظاهر شود.

معاون مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره هزینه‏های ورزشی برای کارگران کشور اظهار داشت: نگاه وزارتخانه و زیرمجموعه‏های تابع آن انتفاعی نیست.

وی تصریح کرد: بلکه سالانه نزدیک به 800 میلیارد ریال به ساخت، تجهیز و نگهداری مجموعه‏های ورزشی کارگران کشور به غیر از هزینه‏های کارکنان، آب، برق، گاز و ... اختصاص می‏یابد.

سلطانی در تشریح دلایل صرف این میزان هزینه خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‏ریزی‏های به عمل آمده این مجموعه‏های ورزشی باید به صورت رایگان و یا با حداقل بها در اختیار کارگران باشند.

* ضرورت استفاده بهینه از اماکن ورزشی کارگری

معاون مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت استفاده بهینه از اماکن ورزشی کارگری تاکید کرد.

وی ادامه داد: واگذاری اماکن ورزشی وزارتخانه به بخش خصوصی از زمان تصویب ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، رونق پیدا کرد.

سلطانی اضافه کرد: بدین ترتیب از این مجموعه‏های ورزشی به صورت بهینه استفاده شد؛ چرا که بخش خصوصی به خوبی این امور را اجرایی می‏سازد.

معاون مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: نکته حائز اهمیت در واگذاری مجموعه‏های ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بخش خصوصی لزوم اختصاص زمانی برای کارگران است.

وی تصریح کرد: به هر روی، باید بین ورود بخش خصوصی به اماکن ورزشی کارگران کشور و لزوم توجه به قشری که مخاطب اصلی و فلسفه وجودی ساخت این اماکن هستند، تناسبی برقرار شود.

سلطانی ادامه داد: هر چند ما نتوانستیم در این موضوع خیلی خوب عمل کنیم اما می‏توانیم با واگذاری این اماکن ورزشی به بخش خصوصی قسمتی از هزینه‏های کارگران را خود پرداخت کنیم تا آنها نیز بتوانند از این امکانات بهره‏مند شوند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول