اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دو سال گذشته

فضا‌های ورزشی اصفهان 2.5 برابر شده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت‌بدنی مدارس استان اصفهان گفت: فضا‌های ورزشی استان طی دو سال گذشته 205 برابر شده است، اما هنوز در بسیاری از نواحی آموزش و پرورش استان سالن‌های ورزشی استاندارد وجود ندارد.

فضا‌های ورزشی اصفهان 2.5 برابر شده است

حسین ابوالحسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه کمبود‌‌های موجود در زمینه تربیت‌بدنی و ورزش دانش‌آموزی باید برطرف شود، اظهار کرد: فضا‌های آموزشی مورد نیاز در مدارس باید استاندارد باشند و کمبود فضای استاندارد ورزشی یکی از مهم‌ترین کمبود‌ها در بخش تربیت‌بدنی به ‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی متخصص نیز یکی دیگر از کمبود‌های آموزش و پرورش در بخش تربیت‌بدنی است، اضافه کرد: آموزش و پرورش استان در راستای برطرف شدن این کمبود‌ها از بسیاری از ظرفیت‌های موجود استفاده کرده است و دوره‌های آموزشی برای مربیان تربیت‌بدنی موجود در سطح استان در راستای تخصصی شدن آنها برگزار می‌شود.

رئیس اداره تربیت‌بدنی مدارس استان اصفهان با اشاره به اینکه فضا‌های ورزشی استان طی دو سال گذشته دو و نیم برابر شده است، تصریح کرد: اما هنوز استان در این زمینه با کمبود‌های بسیاری مواجه است و در بسیاری از نواحی آموزشی سالن‌های ورزشی استاندارد وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به دنبال استاندارد‌سازی فضا‌های ورزشی موجود در سطح استان است، ادامه داد: ظرفیت‌های بسیاری در استان برای استاندارد شدن فضا‌های ورزشی وجود دارد اما محدود بودن اعتبارات سبب کند شدن روند اقدامات در این زمینه می‌شود.

ابوالحسنی با اشاره به اینکه اعتبارات مورد نیاز باید به بخش تربیت‌بدنی اختصاص داده شود، تاکید کرد: آموزش و پرورش در بخش تربیت‌بدنی به صورت عمده با کمبود اعتبار مواجه است و در حال حاضر اعتبارات کافی در بخش ورزش دانش‌آموزی وجود ندارد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول