اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فصول گرم سال و برای مدیریت مصرف برق انجام شد

همکاری 50 واحد صنعتی با شرکت توزیع برق اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: در سال گذشته 50 واحد تولیدی و صنعتی استان در زمینه مدیریت مصرف برق با شرکت توزیع برق استان همکاری کردند.

همکاری 50 واحد صنعتی با شرکت توزیع برق اصفهان

حمید علاقه‌مندان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: راهکارهای مختلفی برای همکاری بخش‌های مختلف در ارتباط با فصول گرما در زمینه مدیریت برق وجود دارد که یکی از آنها طرح تعطیلات صنایع استان است.

وی ادامه داد: در این زمان بخش صنعت استان مطابق با بیشترین زمان فصل گرما تعمیرات اساسی خود را با برنامه‌ها و جدول‌بندی‌های ارائه شده توسط شرکت‌های توزیع برق استان تنظیم کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان با اشاره به شرکت‌های دارای مولدهای انرژی تصریح کرد: یکی دیگر از راهکارهای ارائه شده به صنایع در زمینه مدیریت مصرف برق در فصول گرما، معرفی آنها به بخش فرآورده‌های نفتی است که بتوانند از سوخت با قیمت ترکیبی استفاده کنند.

وی از همکاری و هم‌یاری بخش صنعت استان در زمینه مدیریت مصرف برق سخن گفت و افزود: نخستین جشنواره دوره‌ای مدیریت مصرف برق در اصفهان برگزار شد که از سازمان‌های برگزیده در زمینه بهینه‌سازی مصرف برق تجلیل شد.

علاقه‌مندان به همکاری بخش صنعت در زمینه انجام تعمیرات سالیانه در محدوده زمانی 15 خرداد تا 15 شهریورماه اشاره و اضافه کرد: فرآیندی برای صنایع ارائه می‌شود که تعمیرات خود را تا جایی که امکان دارد در این برهه از زمان انجام دهند.

وی تاکید کرد: واحدهایی که در سال گذشته با این شرکت همکاری لازم را داشته‌اند از مزایایی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول