اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی آبادان:

تسهیلات بانکی به کشاورزان مددجوی آبادانی پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی آبادان گفت: با توجه به قابلیت طرح‌های پیشنهادی کشاورزان، تسهیلات بانکی به کشاورزان زیرپوشش بهزیستی این منطقه پرداخت می‌شود.

تسهیلات بانکی به کشاورزان مددجوی آبادانی پرداخت می‌شود

علی فرحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: رویکرد امسال دولت، اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی و حمایت از کشاورزان است.

وی افزود: کارگروه  توسعه کشاورزی در استان خوزستان، از طرح‌های حوزه شیلات، دامپروری و زراعت حمایت کرده و با توجه به اهمیت طرح برای استان خوزستان و شهرستان، تسهیلات لازم به صورت وام پرداخت می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی آبادان ادامه داد: با توجه به بودجه و امکانات اداره بهزیستی شهرستان آبادان، 36 کشاورز در رشته‌های مختلف کشاورزی انتخاب شده و در صورت تصویب کارگروه برای دریافت تسهیلات به بانک‌های شهرستان معرفی‌ می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت خودکفایی در بخش کشاورزی برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی گفت: ما در نظر داریم با حمایت از پروژه‌های مهم کشاورزی علاوه بر خودکفایی محصولات زراعی و دامی، کشاورزان تحت پوشش بهزیستی را نیز به خودکفایی برسانیم.

علی فرحانی در پایان با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد، بنیاد شهید و بهزیستی شهرستان آبادان مشمول این طرح می‌شوند، گفت: امیدواریم با حمایت مضاعف مسئولان استانی در آینده‌ای نزدیک شاهد اجرای گسترده‌تر این طرح در منطقه باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول