اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری مهر خبر داد

پرداخت 204 میلیارد ریال مابه‌التفاوت سود به سپرده‌گذاران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری مهر گفت: در یک سال گذشته رقمی بالغ بر 204 میلیارد ریال مابه‌التفاوت سود علی‌الحساب و قطعی را به حساب سپرده‌گذاران واریز کردیم.

پرداخت 204 میلیارد ریال مابه‌التفاوت سود به سپرده‌گذاران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر استان اردبیل، غلامحسن تقی نتاج در جریان بازدید از استان اردبیل در جمع کارکنان موسسه مالی و اعتباری مهر استان اردبیل با اشاره به اقدامات انجام یافته در زمینه بانکداری بدون ربا اظهار داشت: این مسئله‌ایست که پیاده کردن آن شهامت می‌خواست و تصمیم بسیار اساسی بود که موسسه مالی و اعتباری مهر با توجه به اعتقادی که در امر بانکداری اسلامی داشت این کار را انجام داد.

وی با اشاره به فعالیت ارزشمند کلیه کارکنان از بدو تاسیس موسسه تاکنون خاطرنشان کرد: هم اکنون منابع موسسه در سراسر کشور نزدیک به 20 هزار میلیارد تومان می‌رسد و این نشانگر سرمایه اجتماعی بسیار بالای موسسه در کشور است.

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری مهر یادآور شد: بیش از 6 هزار نفر در سطح کشور در موسسه مشغول هستند و می‌توان گفت یک خانواده بسیار بزرگ و توانمندی هستیم و همه این‌ها در شرایطی است که فقط در زمینه ریالی کار می‌کنیم و هنوز در عرصه ارزی که بسیار وسیع است وارد فعالیت نشده‌ایم.

تقی نتاج بیان داشت: پس از تبدیل نهایی موسسه به بانک مهر اقتصاد در زمینه ارزی نیز فعالیت خود را آغاز خواهیم کرد و این امر می‌تواند فعالیت‌های ریالی ما را نیز توسعه بخشد.

این مسئول ادامه داد: سالانه بیش از 700 هزار فقره تسهیلات پرداخت می‌کنیم و این در حالی است که کوچکترین وابستگی به دولت نداریم و عدالت در عملکردمان بین مشتریان پیاده می‌کنیم.

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری مهر در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر این مطلب که نرخ بازدهی تسهیلات پائین‌تر از نرخ سود سپرده‌ها تعیین می‌شود، افزود: براساس هدف‌گذاری رسیدن به منابع  250 هزار میلیارد ریالی هدف اصلی ماست و اعتقاد داریم که مهمتر از منابع، مصرف بهینه آن است.

تقی نتاج تصریح کرد: موفقیت اقتصاد در گردش آن است و منابع جمع‌آوری شده به مثابه گوی داغی است که نباید در دست نگه‌داشت و باید مصرف کرد.

وی گفت: درراستای تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ما باید منابع خود را در اختیار اهل آن قرار دهیم تا هم اصل و هم فرع سرمایه بازگردد.

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری مهر با اشاره به توافقات به عمل آمده با بانک مرکزی در خصوص تبدیل موسسه به بانک ابراز داشت: به یاری خداوند متعال در آینده بسیار نزدیک پذیره‌نویسی بانک مهر اقتصاد آغاز خواهد شد و به محض شروع به کار در قالب بانک، فعالیت‌های ارزی موسسه نیز آغاز خواهد شد و حساب‌های جاری نیز در شکل قانونی و بانکی خود ادامه خواهد یافت و صدور ضمانت‌نامه‌ها نیز که بسیار ارزشمند و سودآور است در موسسه شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تقی نتاج در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت مشتری‌مداری خاطرنشان کرد: ما باید بیشتر از مفاهیم رایج در مشتری‌مداری به مشتریان توجه کنیم چون باور ما این است که حیات ما وابسته به توجه مشتریان است.

این مسئول با ذکر این مطلب که 8 میلیون سپرده‌گذار آمار کمی نیست، افزود: اعتقاد داریم که مشتری‌مداری یک حداقل است و مفاهیم جدید ما به مراتب به مفهومی بیش از رضایت مشتری تاکید دارد.

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری مهر تاکید کرد: باید هدف‌گذاری ما داشتن مشتریان وفادار و طرفدار موسسه باشد و ما این توقع را داریم که باید با مشتریان بدین صورت رفتار شود و از رفتارهای رفع تکلیفی خودداری شود.

تقی نتاج گفت: مشتری راضی حتی در تبلیغات بانکی ما نیز باعث صرفه‌جویی می‌شود و به عنوان مبلغ به فعالیت‌های تبلیغاتی ما کمک می‌کند و اعتقاد داریم که اصلاً نباید هیچ مشتری ناراضی در موسسه وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر موسسه مالی و اعتباری مهر استان اردبیل نیز در این جلسه  طی گزارشی تفصیلی، عملکرد استان را تبیین کرد و اظهار داشت: ما طی ماه‌های اخیر در دو قالب درون سازمانی و برون سازمانی طی یک اقدام ارزشمند و با رویکرد مدیریت مشارکتی و استفاده از خرد جمعی فعالیت‌های بسیار خوبی را انجام داده‌ایم که تشکیل کمیته وصول مطالبات و اجرای طرح تجلیل از مشتریان و معتمدین و عمق بخشی به فعالیت‌ها از جمله این اقدامات است.

صالح پاشاپور با تجلیل از عملکرد و همکاری کلیه کارکنان استان، صدور فکر از استان اردبیل را بزرگترین دستاورد استان دانست و گفت: هم اکنون طرح‌های کمیته وصول مطالبات و برخی طرح‌ها براساس پیشنهادات و تجربیات استان در این زمینه‌ها در کل کشور انجام می‌گیرد و این نشان از توان بالای کارکنان استان دارد .

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول