اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد همدان:

اگر دغدغه فرهنگی داریم باید هزینه پرداخت کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: اگر در جامعه دغدغه فرهنگ را داریم باید هزینه این دغدغه را نیز بپردازیم.

اگر دغدغه فرهنگی داریم باید هزینه پرداخت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، نشست مشترک بازرس فرهنگی سازمان مرکزی و منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اعضای شورای فرهنگی واحد همدان برگزار شد.

در این نشست، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: با سیاست‌های جدید آقای دانشجو ما شاهد رویکرد جدیدی از فرهنگ در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

سیدعلی‌اصغر تروهید افزود: هنگامی که ما دغدغه فرهنگ را داریم باید هزینه‌های لازم را برای برطرف کردن این دغدغه نیز بپردازیم.

وی بیان داشت: به نظر می رسد در رویکرد جدید باید سرانه فرهنگی مناسبی برای اساتید و کارمندان نیز در نظر گرفته شود تا همسو با دانشجویان به مقوله فرهنگی این قشر از جامعه دانشگاهی نیز بپردازیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان همدان نیز با اشاره به مبعث رسول مهربانی‌ها حضرت محمد(ص) افزود: با وجودی که در دین مبین اسلام سفارشات فراوانی برای اخلاق و فرهنگ صورت گرفته است، این سفارشات در جامعه امروزی ما فراموش شده است.

حجت‌الاسلام علی امامی‌فر خاطرنشان کرد: امروز مسأله فرهنگ در جامعه و دانشگاه باید به عنوان مسأله اصلی باشد؛ دغدغه تمام مسئولان فرهنگی و غیر فرهنگی باشد.

در ادامه این نشست اعضای شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول