اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد

پرداخت تسهیلات به صنایع کوچک فارس

خبرگزاری فارس: معاون شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از پرداخت تسهیلات به صنایع کوچک خبر داد و گفت: این تسهیلات از محل اعتبارات طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات به صنایع کوچک فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، علی صداقت‌پور با بیان اینکه این تسهیلات به صنایعی پرداخت می‌شود که زیر 50 نفر اشتغال‌زایی داشته باشند، افزود: تسهیلات طرح نوسازی با هدف اجرای طرح‌های رفع عارضه‌های واحدهای صنعتی، اجرای مناسب طرح هدفمندی یارانه‌ها، اصلاح و بهینه‌سازی هزینه‌های انرژی و افزایش بهره‌وری تولید، پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه سهم بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات مشخص شده است، ادامه داد: واحدهایی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند که دارای پروانه بهره‌برداری باشند و پس از دریافت این تسهیلات امکان تولید محصول رقابتی در بازار را داشته باشند.

صداقت‌پور اضافه کرد: واحدهای صنعتی می‌توانند برای اطلاع از شرایط اعطای تسهیلات به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: کمیته بررسی طرح‌های نوسازی و تجدید ساختار صنایع در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تشکیل شده که پس از بررسی درخواست‌های واحدهای صنعتی، برای اخذ تسهیلات، واحدها را به بانک‌های عامل معرفی می‌کند.

صداقت‌پور با بیان اینکه سهم مناسبی از این تسهیلات به فارس اختصاص یافته است، از واحدهای صنایع کوچک این استان که متقاضی این تسهیلات هستند خواست به شرکت شهرک‌های صنعتی فارس مراجعه کنند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: پرداخت این تسهیلات به واحدهای صنعتی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بستر مناسبی را برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی مصرف انرژی، ارتقای کمی و کیفی تولیدات و توسعه بازار فروش محصولات تولیدی فراهم می‌کند.

وی گفت: پرداخت تسهیلات براساس توجیه‌پذیری طرح‌ها و بررسی‌های فنی و کارشناسی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول