اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار تاکید کرد

موفقیت‌های ایران در عرصه‌های بین‌المللی از برکات ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیدار موفقیت‌های کسب شده برای ایران در عرصه‌های بین‌المللی را از برکات رهبری ولایت فقیه اعلام کرد.

موفقیت‌های ایران در عرصه‌های بین‌المللی از برکات ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی طهماسبی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خدابنده اظهار داشت: در خرداد ماه بیش از 60 برنامه دینی، فرهنگی و اجتماعی تعریف و اجرا شده است.

وی به کسب رتبه‌های برتر متعدد در امور فرهنگی در سطح استان اشاره کرد و افزود: کسب این رتبه‌ها نشان از اعتقادات و باورهای عمیق دینی مردم این دیار دارد.

امام جمعه قیدار به موفقیت‌های کسب شده ایران در عرصه‌های بین‌المللی اشاره کرد و گفت: همه این موفقیت‌ها مرهون ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در زمان بحران هویتی و فرهنگی در ایران بنیان نهاده شده است، تصریح کرد: امام راحل در واقع مردم‌ سالاری دینی را در دنیا تثبیت کرد.

حجت‌الاسلام طهماسبی تاکید کرد: امام خمینی با استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران در واقع توان دین اسلام را در اداره امور کشور به دنیا ثابت کرد.

وی با اشاره به سفرهای دوره‌ای هیئت دولت به اقصی نقاط کشور اضافه کرد: انجام این سفرها به گسترش عدالت اجتماعی کمک می‌کند.

امام جمعه قیدار پاسخ به مطالبات و حل مشکلات مردم را از دیگر نتایج سفرهای دوره‌ای رئیس جمهور و هیئت دولت به استان‌ها و شهرستان‌های مختلف عنوان کرد.

انتهای پیام/خ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول