اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

کار برای مردم نماد بارز تبعیت از ولایت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولان باید نوکری مردم را وظیفه خود بدانند و فقط در زبان ولایت‌مدار نباشند، زیرا کار برای مردم نماد بارز تبعیت از ولایت است.

کار برای مردم نماد بارز تبعیت از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی یکشنبه شب در جمع مردم شهداد اظهار داشت: مسئولان باید فرصت‌های استثنایی را ارج نهند و برای حل مشکلات مردم منطقه با تمام وجود تلاش کنند.

وی افزود: وقت نمایندگان باید صرف مسائل اساسی مردم و استان شود و نباید در مسائل ریز و شخصی مردم ورود کنند.

زاهدی تصریح کرد: برای اجرایی شدن طرح‌های مصوب در جلساتی که با مسئولان داریم، نیاز به زمان است.

وی بیان داشت: همه مسئولان باید نوکری مردم را وظیفه خود بدانند و فقط در زبان ولایت‌مدار نباشند و کار برای مردم نماد بارز تبعیت از ولایت است و ما هم همین نکته را از مسئولان انتظار داریم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان می‌توانند مطالبات و مشکلات مردم را از نمایندگان درخواست کنند اما این مطالبات باید منطقی و قابل عملیاتی شدن باشد.

بهنام سعیدی فرماندار کرمان نیز اظهار داشت: از همه مردم، مدیران و کسانی که در عرصه انتخابات شرکت و برگ زرینی را در تاریخ انقلاب ثبت کردند تشکر می‌کنم زیرا شهرستان کرمان رتبه اول در استان و رتبه سوم کشوری از لحاظ حضور مردم در انتخابات را کسب کرد.

وی افزود: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس از چهره‌های علمی، اجرایی و از نخبگانی است که در تمام امور داخلی و خارجی تبحر خاصی دارد.

سعیدی تصریح کرد: مسئولان بخش شهداد باید خود به دنبال سرمایه‌گذار باشند و در این زمینه همه مسئولان استانی از آنها حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول