اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار عنبرآباد:

برنامه‌های اعیاد شعبانیه در شأن اهل بیت برگزار شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌‌ریزی فرماندار عنبرآباد گفت: اعیاد شعبانیه باید به نحوی برگزار شود که در شأن اهل بیت (ع) باشد و حرمت آن نیز مورد توجه قرار گیرد.

برنامه‌های اعیاد شعبانیه در شأن اهل بیت برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، اسماعیل کمالی‌ بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری اعیاد شعبانیه این شهرستان اظهار داشت: همه به سهم خود وظیفه دارند، نسبت به ارزش‌های اسلامی و الهی تلاش کنند.

وی افزود: باید برای اعیاد شعبانیه به صورت یک برنامه منسجم و دقیق فرهنگی برنامه‌ریزی صورت گیرد.

کمالی‌ تصریح کرد: با توجه به اینکه سوم و چهارم شعبان روز ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان روز «پاسدار» و «جانباز» نامگذاری شده است، باید اهمیت آن برای نسل جوان و نوجوان جامعه یادآوری شود.

وی بیان کرد: وظیفه همه افرادی است که در مباحث فرهنگی و اجتماعی مسئولیت دارند، این است که در راستای پاسداشت ارزش‌های اسلامی، انتقال آنها به قشر جوان و آشنایی آنها با مفاهیم عظیم اسلامی تلاش کرده و از مسئولیت‌های خود در این راستا به خوبی استفاده کنند.

کمالی‌ بیان کرد: اعیاد شعبانیه باید به نحوی برگزار شود که در شأن اهل بیت (ع) باشد و حرمت آن نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی اذعان کرد: در مراسم‌هایی که در سطح شهرستان برگزار می‌شود، باید سیره ائمه (ع) بازگو شود تا مردم بتوانند از آن در زندگی شخصی خود بهره بگیرند.

به گزارش فارس، در جلسه ستاد اعیاد شعبانیه شهرستان عنبرآباد مقرر شد تا مراسم‌ ویژه این روز به صورت مشترک میان نهادهای فرهنگی برگزار شود.

همچنین مقرر شد، مراسم روز جانباز به صورت ویژه با حضور پرشور و گسترده مردم برگزار شود و از جانبازان این شهرستان تجلیل به عمل آید.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول