اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم خبر داد

برگزاری مسابقه مردمی آذین‌بندی جشن‌های نیمه شعبان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از برگزاری مسابقه مردمی آذین‌بندی جشن‌های نیمه شعبان خبر داد.

برگزاری مسابقه مردمی آذین‌بندی جشن‌های نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش گفت: سازمان زیباسازی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با هدف افزایش نقش نظارتی و هدایتی کانون‌های مردمی این مسابقه را برگزار می‌کند.

وی در خصوص اهداف برگزاری این مسابقه افزود: به منظور بزرگداشت و پاسداشت مناسبت‌ها و آیین‌های مذهبی، جلب مشارکت شهروندان در برپایی جشن‌ها و مناسبت‌های مذهبی، ایجاد طراوت و نشاط در فضای شهری و ارائه و بهره‌گیری از الگوهای استاندارد این مسابقه برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم اذعان داشت: به بهترین آذین‌بندی‌ها و یا نمادهای ساخته شده در جشن‌های محله‌ای شعبانیه با رویکرد انتظار، ظهور، منتظر، مهدویت هدایای نفیسی اهداء می‌شود.

موسوی‌منش در خصوص نحوه شرکت شهروندان در مسابقه مذکور گفت: داوطلبان و علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید حداکثر تا تاریخ سه‌شنبه 13 تیرماه 1391، مدارک خود را به دبیرخانه مسابقه تحویل دهند.

وی افزود: افراد علاقمند به شرکت در مسابقه باید از هیئت امنای مسجد محل یا پایگاه بسیج محله معرفی‌نامه تهیه کرده و صحت موارد مشخصات فردی و سکونت در محل مورد نظر را به تأیید یکی از این دو نهاد برسانند.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم در خصوص نحوه داوری این مسابقه گفت: پس از دریافت اطلاعات ارسالی شرکت‌کنندگان، بازدید توسط کارشناسان سازمان از محل مورد نظر صورت می‌گیرد و سپس کمیته‌های نظارتی در سه سطح محله، ناحیه و منطقه به داوری پرداخته و در نهایت بعد از اعلام آراء نتیجه مسابقه و نام برندگان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول