اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

شکوفایی اقتصادی در سایه سلامت و شادابی جامعه محقق می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: شکوفایی اقتصادی در سایه سلامت و شادابی جامعه محقق می‌شود.

شکوفایی اقتصادی در سایه سلامت و شادابی جامعه محقق می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربانعلی پاشا عصر چهارشنبه در جمع مدیران استان گلستان گفت: در عصری که پیشرفت و تکنولوژی با سرعتی پرشتاب پیش می‎رود توجه به مقوله ورزش می‎تواند به اقتصاد جامعه رونق بخشیده و زمینه شکوفایی را فراهم کند.

وی تصریح کرد: نخستین جلسه ساماندهی امور جوانان برابر صورت جلسه شورای عالی جوانان به ریاست احمدی‎نژاد تشکیل شد که اهمیت موضوع ما را بر آن داشت تا نسبت به شناسایی فرصت‎ها و برنامه‎ریزی مناسب اوقات فراغت جوانان اقدام کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از "ورزش" به عنوان هدفی والا برای بهتر زیستن نام برد و یادآور شد: جوانان سرمایه‎های ارزشمندی هستند که باید با در اختیار قرار دادن امکانات مناسب، زمینه نشاط و شادابی آنان را در رشد و شکوفایی استعدادهایشان فراهم کنیم.

پاشا با تاکید بر اینکه فقدان برنامه‎ریزی صحیح سبب بروز معضلات نابهنجار اجتماعی می‎شود خاطر نشان کرد: غنی‎سازی اوقات فراغت می‎تواند در شکل‎گیری شخصیت جوانان و نوجوانان مؤثر بوده و مسیر سازندگی کشور را با تربیت فرزندانی پاک و سالم ارتقا بخشد.

وی در خصوص برنامه‎های اوقات فراغت جوانان بیان کرد: برگزاری کلاس‎های ورزشی، آموزش قرآن و معارف، کلاس‎های هنری و مسابقات مختلف در رده جوانان و نوجوانان از برنامه‎هایی است که در ایام تابستان تدارک دیده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از تشکیل ستاد هفته جوان در شهرستان گرگان خبر داد و یادآور شد: بنا داریم تا از جوانان نخبه استان تجلیل کنیم تا دیگر جوانان نیز به این سمت سوق داده شده و انگیزه بیشتری برای بروز استعدادهایشان پیدا کنند.

پاشا اذعان کرد: برای دستگاه‎هایی چون؛ هلال‎احمر، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و دیگر دستگاه‎ها نیز به صورت کتبی اعلام شده تا همکاری لازم را در غنی‎سازی اوقات فراغت داشته باشند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول