اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر و گروه اقتصادی اسپانیا از واحدهای صنعتی یزد بازدید کرد

تاکید استاندار یزد بر گسترش روابط اقتصادی میان یزد و اسپانیا

خبرگزاری فارس: استاندار یزد در سفر سفیر اسپانیا و یک گروه اقتصادی از این کشور به یزد و بازدید از واحدهای صنعتی این استان، بر گسترش روابط اقتصادی یزد و اسپانیا تاکید کرد.

تاکید استاندار یزد بر گسترش روابط اقتصادی میان یزد و اسپانیا

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، محمدرضا فلاح‌زاده با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی استان، بر گسترش روابط  اقتصادی یزد و کشور اسپانیا  تاکید کرد.

وی اظهار داشت: یزد و ایران پویاست و ما معتقدیم که به رغم همه تحریم‌ها، گام‌های ترقی را بر خواهیم داشت.

فلاح‌زاده با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب افزود: آنچه معظم‌له در دو هفته قبل در مورد پیشرفت‌های علمی و عمرانی در حوزه‌های صنعت، تولید، فناوری و ... بیان فرمودند، کاملا دقیق است و کشور ما با وجود همه محدودیت‌ها در حال پیشرفت است.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به سفر خود به کشور اسپانیا، اظهار داشت: در این سفر تفاهم نامه‌ای با اتاق بازرگانی کاستیون امضا شد و که می تواند به قرارداد تبدیل و عملیاتی‌تر شود.

نماینده عالی دولت در استان یزد همچنین ضمن اعلام آمادگی این استان برای صادرات پسته، زعفران، خرما و خشکبار به اسپانیا، خواستار بهره‌گیری از تجربیات و تجهیزات کشور اسپانیا در زمینه بسته‌بندی شد.

سفیر کشور اسپانیا نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور خود در یزد بر اهمیت گسترش روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران و به ویژه استان یزد تاکید کرد.

"پدرو بینو" مردم یزد را سخت‌کوش و نجیب توصیف و خاطرنشان کرد: احساس دوستی با این مردم، انسان را به وجد می‌آورد.

وی صنعت و گردشگری را مهم‌ترین زمینه‌های همکاری بین دو کشور دانست و علاقمندی خود را برای مستحکم‌ترشدن این روابط اعلام کرد و گفت: ظرفیت‌های زیادی در این زمینه وجود دارد.

تعامل و ارتباط در زمینه شیرین سازی آب و بهره‌گیری از تکنولوژی موجود در زمینه کشت محصولات گلخانه‌ای از جمله نکات مورد تاکید نماینده کشور اسپانیا بود.

سفیر اسپانیا در سفر به استان یزد از برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان یزد بازدید کرد.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول