اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

مسئولان آرامش اقتصادی را بر جامعه حاکم کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان مسئولان را به مهار تورم و گرانی سفارش کرد و گفت: مسئولان موظف هستند این توطئه دشمن را خنثی کنند تا همیشه آرامش اقتصادی بر جامعه حاکم باشد.

مسئولان آرامش اقتصادی را بر جامعه حاکم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، آیت‌الله سید یحیی جعفری ظهر امروز در همایش ائمه جمعه استان کرمان در مجتمع معدنی گل‌گهر سیرجان بر جامه عمل پوشاندن به معنویات مقام معظم رهبری تأکید کرد.

جعفری اظهار داشت: باید از فرصت‌های به وجود آمده در نظام اسلامی برای حفظ ارزش‌های اسلامی تلاش کنیم زیرا دشمنان ما از ارزش‌های اسلامی می‌هراسند.

وی افزود: اگر جامعه‌ بیدار و در صحنه باشد نظام اسلامی همیشه مقتدر است.

جعفری یاد خدا را موجب سجایای اخلاقی و فراموشی خدا را موجب آلودگی عنوان کرد و بیان داشت: ریشه و اساس یاد خداوند ذکر خدا و تذکر در مسیر الهی بودن است و باید به این نکته توجه کنیم که کسی متذکر خداوند نباشد غفلت سراغ او می‌آید و غفلت خطرناک است.

وی نعمت وجود رهبری و ولایت فقیه را بعد از ارتحال امام خمینی (ره) یکی از تفضلات الهی به ملت و کشور ایران دانست.

جعفری تصریح کرد: ولایت‌پذیری ملت ایران موجب وحدت و اقتدار نظام اسلامی شده است و باید هوشیار بود در طول تاریخ هر کجا غفلت بوده است، مسلمانان با خیانت مسلمان‌نماها شکست خورده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان مسئولان را به مهار تورم و گرانی که ناخواسته در جامعه شیوع پیدا کرده است، سفارش کرد و گفت: مسئولان موظف هستند این توطئه دشمن را خنثی کنند تا همیشه آرامش اقتصادی بر جامعه حاکم باشد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول