اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی:

تلاش کشورهای سلطه‌گر در عرصه اقتصادی رسیدن به مقاصد سیاسی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی گفت: کشورهای سلطه‌گر تلاش می‌کنند تا سایر کشورها را از لحاظ اقتصادی، زیر سلطه خود قرار دهند و از این طریق مقاصد سیاسی خود را تامین کنند.

تلاش کشورهای سلطه‌گر در عرصه اقتصادی رسیدن به مقاصد سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام‌ حسن هاشمی‌گنابادی ظهر امروز در بیست‌ و هفتمین دوره تجلیل از تولید کنندگان برتر خراسان‌رضوی در بخش کشاورزی که در تالار اجتماعات استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: بخش کشاورزی، تنها قشر کشاورز را به خود مشغول نمی‌کند، بلکه دامنه فعالیت‌ها و محصولات آن، تمام مردم را شامل می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی یادآور شد: کشاورزان خراسان‌رضوی علی‌رغم تمام مشکلات و موانعی که در مقابل آنها قرار دارد، باید با توکل به ‌خدا و سعی و تلاش بیشتر، به راه خود ادامه دهند و مسئولان نیز باید در این زمینه کشاورزان را مورد حمایت خود قرار دهند.

هاشمی‌گنابادی ادامه داد: در برخی از بخش‌های جامعه، هنوز اهمیت کشاورزی و جایگاه رفیع کشاورزان به ‌خوبی تبیین نشده و باید رسانه‌ها و مسئولان در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) و هم‌چنین مقام معظم رهبری، دو تن از شاخص‌ترین افرادی هستند که در فرمایشات و منویات خود، همواره جایگاه بالای کشاورزی را متذکر می‌شوند و در واقع رشد اقتصادی جامعه را در گروی توجه به بخش کشاورزی می‌دانند.

هاشمی‌گنابادی بیان کرد: توجه این دو بزرگوار به زیرساخت‌های کشاورزی ریشه در مبانی دینی دارد و باید تمام مسئولان جامعه در این زمینه فرمایشات آنها را همواره مدنظر داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی با اشاره به افزایش توجه به بخش کشاورزی در سال‌های اخیر گفت: مجلس شورای اسلامی و هم‌چنین دولت، قوانین بسیار مناسبی را در بخش کشاورزی در مدت اخیر تدوین کرده‌اند و باید این جدیت در مقام عمل نیز مشاهده شود.

هاشمی‌گنابادی تاکید کرد: بخش کشاورزی یکی از مهم‌ترین قطعات در نقشه اقتدار و عزت اسلامی است و کشاورزان سهم مهمی در تامین استقلال اقتصادی و امنیت رفاهی در ایران اسلامی دارند.

وی ادامه داد: کشاورزان باید بدانند که در نزد خداوند متعال نیز دارای جایگاه بسیار رفیعی هستند، زیرا آنها تنها برای تامین معیشت خانواده خود تلاش نمی‌کنند، بلکه سرنوشت یک جامعه را به ‌لحاظ اقتصادی و معیشتی رقم می‌زنند.

هاشمی‌گنابادی گفت: بسیاری از کشورهای سلطه‌گر تلاش می‌کنند تا سایر کشورها را از لحاظ اقتصادی، زیر سلطه خود قرار دهند و از این طریق مقاصد سیاسی خود را تامین کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول