اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت اصفهان خبر داد

پایان عمر بنگاه‌های اقتصادی با غفلت از روابط عمومی‌ها

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اصفهان گفت: بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی به دلیل غفلت از روابط عمومی‌ها و حرکت نکردن به سوی بازاریابی به عمر خود پایان داده‌اند.

پایان عمر بنگاه‌های اقتصادی با غفلت از روابط عمومی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مظفر انصاری ظهر امروز در همایش روابط عمومی‌های نمایشگاه‌های سراسر کشور گفت: نمایشگاه‌های بین‌المللی می‌تواند عاملی برای پیوند روابط اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی باشد و کشور‌ها نباید از این نمایشگاه‌ها غافل باشند.

وی با اشاره اینکه روابط عمومی‌های نمایشگاه‌ها یکی از فعال‌ترین حوزه‌ها در کیفی شدن فعالیت نمایشگاه‌ها هستند، اضافه کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند تمام افکار، آثار و فعالیت‌های یک مجموعه را به صورت مناسب و شکیل در جامعه ارائه کنند.

سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: در گذشته جایگاهی برای روابط عمومی‌ها در سطح جامعه وجود نداشته و در حال حاضر نگرش‌های ضعیف موجود در ادارات و سازمان‌ها در مورد روابط عمومی‌ها و نقش آنها تغییر یافته است.

وی با اشاره به اینکه تمام این نگرش‌ها و دیدگاه‌ها به نگرش‌های دولتی باز می‌گردد، ادامه داد: در حوزه بنگاه‌های اقتصادی باید خوش فکرترین افراد در حوزه روابط عمومی فعالیت کنند و روابط عمومی‌ها با فعالیت‌های خود می‌توانند نقصان‌ها و کمبود‌های موجود در یک مجموعه را جبران کنند.

انصاری با اشاره به اینکه روابط عمومی به یک دانش تبدیل شده است، تاکید کرد: شاید در گذشته به روابط عمومی تنها به عنوان یک هنر نگاه شده است اما امروز با تغییر دیدگاه‌ها مسئولان و مردم روابط عمومی را همانند یک علم و دانش می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها می‌توانند با دانش خود به بخش‌های مختلف یک خوراک فکری ارائه کنند، افزود: روابط عمومی‌ها تنها نباید در فعالیت‌های فرهنگی محصور شوند و روابط عمومی‌ها به عنوان مغز یک مجموعه به شمار می‌روند.

سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: بنگاه‌های اقتصادی در تمام عرصه‌ها به پشتوانه فعالیت روابط عمومی‌ها نیازمند هستند و بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی به دلیل غفلت از روابط عمومی‌ها و حرکت نکردن به سوی بازاریابی به عمر خود پایان داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تبادل فرهنگ و دانش‌های مختلف در نمایشگاه‌ها صورت می‌گیرد، گفت: مسئولان جامعه باید همواره در راستای حفظ برند نمایشگاه‌های بین‌المللی حرکت کنند و بخش عمده‌ای از این وظایف برعهده روابط عمومی‌ها است.

انصاری با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها باید به عنوان یک بازوی توانمند در کنار صنعت نمایشگاه قرار بگیرند، اظهار داشت: حدود 25 تا 30 نمایشگاه در سطح کشور وجود دارد اما کمبود‌ها و نقصان‌های بسیاری در راستای فعالیت این نمایشگاه‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول