اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

دولت‌مردان شب و روز را برای خدمت به مردم پیوند زده‌اند

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: دولتمردان شب و روز را برای خدمت‌رسانی به مردم به هم‌دیگر پیوند زده‌اند.

دولت‌مردان شب و روز را برای خدمت به مردم پیوند زده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج، استاندار قزوین بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه فرمانداری شهرستان آوج با اشاره به لزوم اتحاد بین مسئولان و مدیران استانی برای تحقق اهداف توسعه و پیشرفت در کشور، اظهار کرد: استان قزوین از ظرفیت و توانمندی بسیار بالا و خوبی برای رشد و ترقی برخوردار بوده که باید با تلاش و کوشش زمینه رشد و توسعه هر‌چه بیشتر بخش‌ها و شهرستان‌های مختلف در این استان را فراهم کنیم.

احمد عجم با بیان اینکه انگیزه‌های الهی و معنوی همواره زمینه لازم را برای توسعه و اقتدار جوامع اسلامی مهیا می‌کنند، افزود: توجه بسیار ویژه رئیس جمهور و هیئت وزیران به استان قزوین در چند سال اخیر همواره مایه خرسندی و افتخار برای مردم این استان بوده است.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان آوج از آغاز سال 73 تاکنون در آرزوی ارتقای این منطقه در تقسیمات کشوری به شهرستان بوده‌اند، عنوان کرد: عنایت ویژه و سعی و تلاش معاون اول رئیس جمهور برای ارتقای بخش آوج به شهرستان همواره ستودنی و قابل تقدیر است.

استاندار قزوین با بیان اینکه تا پیش از وقوع انقلاب اسلامی ملت ایران همواره با فقر و نابسامانی دست و پنجه نرم می‌کردند، تصریح کرد: از بدو تولد جمهوری اسلامی تا به امروز خدمات و طرح‌های عمرانی گسترده‌ای در سطح شهر‌ها و نقاط دورافتاده به مرحله بهر‌ه‌برداری و افتتاح رسیده است که نشان‌دهنده عزم جدی مسئولان برای ادامه کار و تلاش است.

عجم با اشاره به تأکید بر اینکه فرامین و رهنمون‌های جاودانه امام راحل و مقام معظم رهبری همواره پشتوانه و دلگرمی برای ملت و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تأکید کرد: همه موظفیم که با جهاد در راه خود‌کفایی ایران زمینه را برای تحقق اهداف و افق‌های روشن انقلاب اسلامی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران در تمام شرایط و زمان‌ها همواره مدافع و حامی اصلی انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه بوده‌اند، افزود: تبعیت از ولایت فقیه و آرمان‌های پایدار جمهوری اسلامی تنها راه دست‌یابی به اقتدار و سعادت حقیقی است.

استاندار قزوین با اشاره به احادیث و روایاتی از بزرگان و پیشوایان دینی پیرامون لزوم احیا و گسترش امنیت پایدار در جامعه اسلامی برای پیشرفت هر‌چه بیشتر تصریح کرد: اینکه پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند‌‌ "دو نعمت سلامتی و امنیت در همه حال در بین مردم ناشناخته و مجهول هستند" بیانگر واقعی اهمیت مقوله امنیت در جامعه است، زیرا کشور و جامعه اسلامی تنها در پناه آرامش و امنیت پایدار و گسترده است که می‌تواند به عزت و پیشرفت واقعی خود برسد.

عجم با مقایسه رشد کیفی و آماری استان قزوین در بخش‌های مختلف صنعتی و تولیدی نسبت به استان‌های دیگر در کشور عنوان کرد: استان قزوین همواره در طول سال‌های اخیر با رشد و تولید چشمگیر و حیرت‌آوری روبه‌رو است.

وی با اشاره به اینکه اقلیم جغرافیایی در تعیین محدود‌ها و مرز‌های جغرافیایی در جهان از اهمیت بسیار ویژه و ممتازی برخور‌دار است، افزود: کشور‌ها و حکومت‌های دیگر در دنیا با در نظرگیری شرایط و ضوابط خاص مربوط به خود امورات مربوط به شهر‌ها و نقاط مختلف را پیگیر‌ی کرده و بر اساس اصول به جمع‌بندی معیار می‌رسند.

استاندار قزوین با بیان اینکه در طول هشت سال گذشته همواره توسعه پایدار در استان قزوین مطرح بوده است، تأکید کرد: باید گفت که یکی از عوامل و کانون‌های‌ جدی در راستای نهضت توسعه و سازندگی در کشور پیروی از فرمایشات ولایت مطلقه فقیه، انسجام درونی، اتحاد، همت والا بوده و هیچ فعالیت و برنامه‌ای بدون در نظرگیری مسائل فوق قابل حرکت و جهش نیست.

عجم با بیان اینکه در حال حاضر هیچ فاصله‌ و تفاوتی بین ملت و نظام اسلامی وجود ندارد، افزود: تمام شگر‌دها، توطئه‌ها، دسیسه‌ها و کینه‌توزی‌های استکبار با وحدت میان مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بر آب شده است.

وی با اشاره به اینکه دولت سخت‌کوش و ولایت‌مدار نهم و دهم همواره خود را خادم مردم برای خدمت‌رسانی و سازندگی می‌داند، تصریح کرد: دولت‌مردان شب و روز خود را برای خدمت‌رسانی به ملت و محرومان به هم پیوند‌زده و در این راستا تلاش می‌کنند.

استاندار قزوین با اشاره به لزوم کاهش هزینه ارائه خدمات به مردم در شهر‌ها و نقاط روستایی عنوان کرد: خدمتی که انجام می‌شود باید بی‌منت بوده، چرا که مردم همواره ولی نعمتان اصلی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی هستند.

عجم با بیان اینکه حجم فعالیت‌ها و خدمات انجام شده در طول دولت‌های نهم و دهم به قدری گسترده است که گنجایش قرائت و بیان مفصل در مراسم این‌چنینی را ندارد، افزود: اقدامات دولت به اندازه‌ای است که برای تشریح آن چندین هزار صفحه یاد‌داشت نیازمند است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به راه‌اندازی ستاد ویژه در مجموعه استان‌ها در راستای توسعه و حمایت از بخش‌ کشاورزی بیان کرد: تا‌کنون با همکاری جهاد کشاورزی استان قزوین دیگر نهادهای متولی امر کشاورزی در استان بالغ بر  60 هزار هکتار زمین در قالب تعاونی‌های بخش‌کشاورزی در سطح شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان قزوین شناسایی شده است.

استاندار قزوین با بیان اینکه محوریت تعاونی‌های حوزه کشاورزی بر اشتغال، توسعه بخش کشاورزی، خودکفایی، توجه به منابع محدود آب و خاک در استان قزوین است، گفت: همه مسئولان  مدیران اجرایی در شهرستان‌های مختلف استان قزوین موظف هستند که با حمایت ویژه‌تر از کشاورزان و صنعت‌کاران زمینه را برای جهش کشور فراهم کنند.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول