اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

دولت به نیاز مسکن جوانان پاسخ داده است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دولت به نیاز مسکن جوانان پاسخ داده است، گفت: زمانی خانه‌دار شدن برای جوانان یک رویا بود اما اکنون در استان آذربایجان‌شرقی 86 هزار واحد مسکونی ساخته شده است.

دولت به نیاز مسکن جوانان پاسخ داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در جلسه شورای معاونان استانداری آذربایجان‌شرقی که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، با ارائه گزارشی از طرح‌ها و برنامه‌های مهم استانی، مجموع پیشرفت مصوبات سفرهای استانی در استان را 78 درصد اعلام کرد.

وی اظهار داشت: 60 پروژه بزرگ در آذربایجان‌شرقی در قالب طرح مهر ماندگار تعریف شده و دولت مصمم است این طرح‌ها را تا سه ماهه اول سال آینده به بهره‌برداری برساند.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: نتیجه مصوبات سفرهای استانی تاکنون ارتقای شاخص‌های مختلف در استان آذربایجان‌شرقی بوده است و به‌واسطه این مصوبات در حوزه صنعت به قابلیت‌های بالایی دست یافته‌ایم به‌طوری که صادرات استان از یک میلیارد دلار در سال 84 به دو میلیارد دلار در سال 90 افزایش یافته است.

بیگی با بیان اینکه دولت به نیاز مسکن جوانان پاسخ داده است، گفت: زمانی خانه‌دار شدن برای جوانان یک رویا بود اما اکنون در استان آذربایجان‌شرقی 86 هزار واحد مسکونی ساخته شده و 25 هزار واحد به مردم تحویل داده شده است.

بیگی با اشاره به عزم دولت در تحقق نهضت کشاورزی طی سال‌جاری، خاطرنشان کرد: لازمه توسعه بخش کشاورزی همکاری روحانیت در اطلاع‌رسانی و جلب همراهی افکار عمومی است که در موفقیت این کار بزرگ تعیین‌کننده خواهد بود.

وی اظهار کرد: با بستری که دولت در بخش کشاورزی فراهم کرده باید به نحو بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات خدادادی استفاده کرد و روا نیست که با وجود این نعمت‌ها، شاهد معضلی به نام بیکاری باشیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس بین‌المللی جاده ابریشم در تبریز، گفت: شهر تبریز به‌عنوان دروازه اتصال آسیا به اروپا، به‌عنوان محور اصلی جاده ابریشم در تاریخ تجارت و بازرگانی مطرح بوده و با برگزاری این اجلاس، امکانی فراهم شده است تا نقش تاثیرگذار تبریز و آذربایجان را بیش از گذشته شاهد باشیم.

بیگی همچنین از آغاز پرواز مستقیم تبریز- ارزروم همزمان با برگزاری اجلاس جاده ابریشم خبر داد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول