اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان:

دولت حمایت خود از کارآفرینان را افزایش دهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان با اشاره به لزوم تحقق شعار سال گفت: دولت حمایت خود را از کارآفرینان افزایش دهد.

دولت حمایت خود از کارآفرینان را افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسعود اقلامی بعد از ظهر امروز در هفتمین جشنواره استانی "امتنان از کارآفرینان برتر" در همدان اظهار کرد: تمام تلاشگرانی که در عرصه تولید و اشتغال گام برمی‌دارند موتور محرکه توسعه کشور هستند و کارآفرین کسی است که در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اشتغال را برای سایرین فراهم کرده و فعالیت‌ها و اثرات مثبت آن را برای تمام افراد جامعه ایجاد می‌کند.

وی یکی از دغدغه‌های مسئولین را رفع بیکاری و ایجاد اشتغال عنوان کرد و افزود: دشمنان هرگز گمان نمی‌کردند که ما بتوانیم به خودکفایی اقتصادی دست یافته و بسیاری از مشکلات موجود خود را در راستای توجه به کار، اشتغال و خودکفایی از بین ببریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان خاطرنشان کرد: از سال 85 تاکنون معرفی کارآفرینان برتر استانی و کشوری را انجام داده و تا سال گذشته یک هزار و 432 نفر کارآفرین ثبت‌نام کرده و با بررسی‌های انجام شده 127 نفر به عنوان کارآفرین نمونه انتخاب شدند.

وی بیان کرد: در اسفندماه سال گذشته نیز فراخوان کارآفرینان برتر ابلاغ و 238 نفر ثبت‌نام کردند و با داوری‌های انجام شده 9 کارآفرین برتر در سه حوزه صنعت، کشاورزی و خدمات انتخاب شدند.

اقلامی ادامه داد: شرکت هوشمندسازان بی‌سیم غرب با دارا بودن ابتکارات در بخش اتوماسیون مانیتورینگ پارامترهای کمی و کیفی ایستگاه پمپ به منظور صرفه‌جویی در آب، شرکت رایج تولیدکننده شوینده‌های دانش‌بنیان، شرکت عقاب الوند همدان ساخت سنگ برش و ابتکارات، شرکت چشمه‌گستر هکمتان، شرکت صنایع غذایی همدست با نوآوری در تولید مواد خوراکی در بخش کشاورزی، مرغداری با حداکثر پرورش مرغ، تلکه‌کابین گنجنامه، شرکت پیام‌آوران پانته‌آ و آزمایشگاه شیمی تجزیه به عنوان 9 شرکت برتر کارآفرینی در سال جاری معرفی شدند.

وی گفت: امسال برای نخستین بار خارج از سهمیه سه نفر از کارآفرینان بخش صنایع دستی را انتخاب کردیم که امید است با حرکت‌های انجام شده اشتغال و اقتصاد ایران بیش از گذشته شکوفا شود.

مدیرعامل شرکت هوشمندسازی بی‌سیم غرب نیز گفت: این شرکت فعالیت خود را از سال 1389 با هدف طراحی و ساخت اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را آغاز و در پارک علم و فناوری به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان مستقر شد و تاکنون توانسته‌ایم در بیش از 400 شهر و روستای کشور فاضلاب اتوماسیون را ایجاد کنیم.

حمید بادامی‌نژاد بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده امروز صادرکننده اتوماسیون‌های صنعتی هستیم و سیستم‌های ما توانایی رقابت با نمونه‌های خارجی را دارد.

رئیس دهکده تفریحی فرهنگی گنجنامه نیز گفت: کمیته تبلیغاتی گردشگری استان طی دو سال گذشته تشکیل شد و با برنامه‌ریزی‌های لازم درصدد هستیم تا گردشگری را در همدان به مانند اصفهان و سایر شهرهای کشور درونی کنیم.

سعید ترابیان افزود: در مجتمع توریستی گنجنامه 17 هزار متر مربع ساخت و ساز انجام شده و 120 طرح نیز ارائه شده که 13 طرح آن جدید است و در کشور نمونه آن وجود ندارد.

وی بیان کرد: 50 درصد پروژه حل شده و فاز دوم آن در هفته آینده افتتاح می‌شود که امید است با ایجاد توسعه پایدار بتوانیم زمینه ماندگاری توریسم را بیش از گذشته فراهم کنیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول