اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ورزقان و خاروانا:

بانک‌ها قانون ابلاغی دولت مبنی بر اعطای وام با یک ضامن را اجرا نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در حالیکه دولت ابلاغ کرده که یک ضامن معتبر برای اعطای هر 10 میلیون تومان وام کفایت می‌کند،‌ برخی بانک‌ها برای وام‌های دو سه میلیونی چندین ضامن می‌خواهند.

بانک‌ها قانون ابلاغی دولت مبنی بر اعطای وام با یک ضامن را اجرا نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، اللهویردی دهقانی صبح امروز سه‌شنبه در نشستی با مسئولان اداری شهرستان ورزقان با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای کشاورزان در زمینه اخذ تسهیلات بانکی، گفت: بانک‌های عامل به‌ویژه بانک کشاورزی باید قانون ابلاغی دولت مبنی بر اخذ یک ضامن معتبر برای هر 10 میلیون تومان وام بانک را اجرایی کنند.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه برای یک وام دو سه میلیون تومانی چندین ضامن از درخواست‌کنندگان وام دریافت می‌شود، افزود: این امر خلاف قانون است و نباید به بهانه‌های واهی و عدم اطلاع مردم از قانون، چنین مواردی در سطح بانک‌ها رخ بدهد.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا همچنین پرداخت غرامت خسارت‌دیدگان بخش کشاورزی از طریق بانک عامل و صندوق بیمه محصولات کشاورزی را در اسرع وقت خواستار شد.

دهقانی همچنین گفت: هم‌اکنون سه هزار بیمه‌گذار اصلی در مس "سونگون" وجود دارد ولی دفتر تامین اجتماعی در این شهرستان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه به‌دلیل نبود چنین دفتری در این شهرستان بیمه‌گذاران به شهرستان‌های مجاور مراجعه می‌کنند،‌ افزود: در صورت ایجاد دفتر بیمه تامین اجتماعی در این شهرستان، تعداد بیمه‌گذاران سطح شهرستان و به تبع آن رفاه اجتماعی شهروندان در آینده با تامین آتیه مادی بیمه‌گذاران افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول