اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ناظر هیئت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز:

دولت باید به تبعیض بین تیم‌های پایتخت و شهرستان‌ها پایان دهد

خبرگزاری فارس: عضو ناظر هیئت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز از تبعیض میان تیم‌های پایتخت با شهرستان‌ها انتقاد کرد و گفت:‌ اگر دولت مستقیماً به تیم‌های پرسپولیس و استقلال کمک مالی می‌کند، 50 درصد آن را نیز به تیم تراکتورسازی بدهد.

دولت باید به تبعیض بین تیم‌های پایتخت و شهرستان‌ها پایان دهد

علی‌اکبر پورجمشیدیان  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز به نقش فرهنگی ورزش به‌عنوان سالم‌سازی جامعه و جوانان پرداخته و تاکید کرد: تیم تراکتورسازی، بازیکنان و تماشاگران این تیم باید یک الگوی ارزشی در مسائل فرهنگی کشور باشند.

وی ادامه داد: اینکه دولت منابع مالی هنگفت در اختیار دو تیم تهرانی قرار می‌دهد برای افکار عمومی جای سئوال دارد و اگر به جایگاه این دو تیم و میزان هواداران آنها تاکید شود، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز چیزی کمتر از این دو تیم ندارد و حتی آوازه تراکتورسازی امروز فراتر از مرزهای ایران رفته و این جایگاه لزوم توجه بیشتر دولت را می‌طلبد.

پورجمشیدیان با بیان اینکه شخص دکتر احمدی‌نژاد و وزیر ورزش و جوانان پیگیر مساعدت‌های مالی به تراکتورسازی و حمایت مطلوب از این تیم را دارند، گفت: اما نمی‌دانم مشکل در کجاست که این پیگیری‌ها نتیجه نمی‌دهد.

وی در ادامه از اختصاص هشت میلیارد تومان کمک به تیم تراکتورسازی خبر داد‌ و گفت: دو میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز کردیم تا در شرایط کنونی دستش خالی نباشد.

پورجمشیدیان تاکید کرد:در ادامه نیز چهار میلیارد تومان تا پایان فصل به حساب تیم واریز خواهد شد و دو میلیارد تومان نیز به‌‌صورت کمک غیرمستقیم به تیم تراکتورسازی پرداخت می‌شود.

وی، فروش سهام باشگاه را تکذیب کرد و گفت: 30 درصد سهام باشگاه تراکتورسازی تبریز به مجموعه جوانان خیر تعلق دارد که انتظار داریم این موسسه نیز همانند دوره قبل به حمایت خود از تیم تراکتورسازی ادامه دهد.

تکذیب رقم قرارداد مطرح شده قلعه‌نویی

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه رقم مطرح شده قرارداد قلعه‌نویی در فصل گذشته با تیم تراکتورسازی را تکذیب کرد.

پورجمشیدیان گفت: مبلغ قرارداد آقای قلعه‌نویی با تیم تراکتورسازی پایین‌تر از مبلغی است که این روزها شنیده می‌شود.

در برخی محافل شایعه شده بود که رقم قرارداد قلعه‌نویی با تراکتورسازی 15 میلیارد ریال است که مصاحبه وی با برنامه ورزش و مردم و طرح مطالباتش از تراکتورسازی،‌ بر این شایعات دامن زد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول