اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه خبر داد

بدهی 21 میلیاردی دولت به اتوبوس‌رانی اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: دولت هنوز حدود 21 میلیارد تومان از یارانه اتوبوس‌رانی اصفهان را پرداخت نکرده است.

بدهی 21 میلیاردی دولت به اتوبوس‌رانی اصفهان

سیدعباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در بودجه سال 1391 سهم دولت در زمینه پرداخت یارانه اتوبوس‌رانی اصفهان 28 میلیارد تومان بوده است، اظهار داشت: در بودجه سال جاری نیز سهم دولت در پرداخت یارانه اتوبوس‌رانی اصفهان حدود 28 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه یارانه دولت در بخش اتوبوس‌رانی هنوز به صورت کامل پرداخت نشده است، اضافه کرد: دولت تا تیرماه جاری برای پرداخت یارانه اتوبوس‌رانی اصفهان فرصت دارد و به صورت معمول دولت در لحظات پایانی نسبت به این موضوع اقدام می‌کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با اشاره به اینکه دولت هنوز حدود 21 میلیارد تومان از یارانه اتوبوس‌رانی اصفهان را پرداخت نکرده است، تصریح کرد: یارانه پرداخت نشده از سوی دولت بدهی نیست بلکه دولت موظف به پرداخت یک سوم از هزینه‌های بلیت اتوبوس‌های درون شهری است. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر قالب پرداخت‌ها نیز تغییر یافته است، ادامه داد: در گذشته تمام پرداخت‌ها به صورت مستقیم توسط ناوگان اتوبوس‌رانی صورت می‌گرفت اما در یک اقدام پرداخت هزینه‌های اتوبوس‌رانی از سوی دولت به حساب شهرداری‌ها واریز شد.

روحانی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز این پرداخت‌ها به حساب استانداری‌ها واریز می‌شود، تاکید کرد: با تغییر یافتن قالب پرداخت‌ها مشکلات اتوبوس‌رانی‌ها نیز افزایش یافته است و برخی مشکلات قانونی نیز در زمینه تأخیر در جذب بودجه‌های اختصاص یافته به اتوبوس‌رانی‌ها ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها یک چهارم از یارانه اتوبوس‌رانی در سال گذشته توسط دولت پرداخت شده است، افزود: اما هنوز حدود سه چهارم از این یارانه توسط دولت پرداخت نشده است و پرداخت نشدن این یارانه توسط دولت سبب افزایش هزینه‌های ناوگان اتوبوس‌رانی می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول