اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان تاکید کرد

طرح‌های مهر ماندگار تبلور مهرورزی و عدالت‌محوری دولت است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: انجام طرح‌ها و پروژه‌های مهر ماندگار توسط دولت، حرکتی جهادی در راستای تحقق عدالت و مساوات در جامعه است.

طرح‌های مهر ماندگار تبلور مهرورزی و عدالت‌محوری دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی با بیان اینکه تدبیر دولت در انجام کارهای بزرگ در کشور تحسین برانگیز است، اظهار داشت : براساس هم‌دلی و هم‌گرایی که بین مسئولان برای خدمتگزاری صادقانه به ملت شریف ایران وجود دارد، اقدامات عظیم و تاثیرگذاری در راستای  مهرورزی، توسعه و استقرار عدالت هم‌چون طرح‌های مهر ماندگار در دستور کار قرار گرفته که در نهایت خضوع و فروتنی از سوی دولتمردان و مدیران و تمام دست‌اندرکاران به مردم گران‌قدر و ولایت‌مدار کشور تقدیم خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح مهر ماندگار یکی از اقدامات دولت است که به منظور شتاب‌بخشی به روند اجرای طرح‌های عمرانی و رشد و توسعه مناطق کم‌تر توسعه یافته مهم‌ترین پروژه‌های استانی هر منطقه را در قالب مصوبه‌ای زیر پوشش قرار می‌دهد.

استاندار هرمزگان افزود: بر پایه این مصوبه طرح‌های مهر ماندگار با قرار گرفتن در اولویت کاری سازمان‌ها و مجموعه دولت از امتیاز تخصیص اعتبار حداکثری و نوعی بسیج عمومی برای اجرا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برخوردار می‌شوند.

عزیزی خاطرنشان کرد: اکنون که سال‌ جاری توسط رهبر معظم انقلاب، با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام نهاده شده، دولت دهم در راستای تحقق این سفارش و توجه گران‌بها، تمام تلاش و اهتمام خود را به کار گرفته است تا با عملی شایسته و درخور نام امسال، مطابق انتظارات به سوی خدمتگزاری پیش برود.

وی در ادامه یادآور شد: تحقق طرح‌های مهر ماندگار در سراسر کشور می‌تواند حسن ختام بسیار نیکو و ماندگاری برای پایان دولت دهم باشد و بی‌نظیرترین خدمت را به مردم لایق، خداجو و فهیم ایران اسلامی ارائه نماید و دولت‌های نهم و دهم را برای همیشه تاریخ ماندگار نماید.

یادآور می‌شود از مجموع 888 پروژه مهر ماندگار کشور 44 پروژه به استان هرمزگان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول