اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود هجوم ریزگردها

ادارات دولتی خوزستان تعطیل نشد

خبرگزاری فارس: با وجود هجوم دوباره ریزگردها و اخطار هواشناسی مبنی بر شکل گرفتن توده جدیدی از خاک در عراق، امروز ادارات دولتی استان خوزستان تعطیل نشد.

ادارات دولتی خوزستان تعطیل نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، گرد و خاکی که از شامگاه دوشنبه آغاز شده بود روز گذشته همه استان خوزستان را به تدریج تا پیش از ظهر در برگرفت و تا عصر اندکی رو به کاهش گذاشت.

با تداوم گرد و خاک شدید در هوا در حالی که بسیاری از شهروندان در انتظار و پیگیری تعطیلی به همین دلیل بودند، هیچ اطلاعیه‌ای مبنی بر تعطیل بودن ادارات استان منتشر نشد و کارمندان ادارات و سازمان‌های خوزستان در هوای خاکی امروز در محل کار خود حضور یافتند. این در حالی است که مسئولان بهداشت استان مرتباً نسبت به عدم حضور در هوای غبارآلود و خاکی برای جلوگیری از بیماری‌های مختلف به شهروندان هشدار می‌دهند.

روز گذشته با ورود توده جدید گرد و غبار شدت آلودگی گرد و غبار در خوزستان به بیش از 45 برابر حد مجاز رسید و منجر به تعطیلی ادارات شهرستان‌های آبادان، ماهشهر، امیدیه، اندیمشک و دزفول، گتوند و اهواز شد.

هواشناسی خوزستان شامگاه دیروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: نظر به اینکه گردو خاک جدیدی در غرب کشور عراق شکل گرفته است و حرکت آن به سمت استان خوزستان است لذا انتظار می‌رود مجدداً دید افقی کاهش یابد و این روند تا ظهر امروز بر استان حاکم باشد.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول