اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش جیرفت خبر داد

راه‌اندازی اردوگاه مهدویت در منطقه دلفارد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: با برگزاری اردوهای یک روزه به منطقه دلفارد مباحث مهدویت برای دانش‌آموزان تشریح می‌شود.

راه‌اندازی اردوگاه مهدویت در منطقه دلفارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی بعد از ظهر امروز در جلسه غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در شهرستان جیرفت اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم اداره آموزش و پرورش شهرستان کیفیت‌بخشی به اوقات فراغت این اقشار است.

وی افزود: این مهم با دو هدف تقویت اعتقادات دینی و جلوگیری از بطالت اوقات نوجوانان و جوانان در ایام تابستان انجام می‌گیرد.

علیدادی تصریح کرد: در راستای تحقق این اهداف برنامه‌های متنوع و مفیدی طراحی شده است که می‌طلبد از طریق رسانه‌ها و اداره‌های مختلف اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی اردوگاه مهدویت در ایام تابستان ابراز داشت: با برگزاری اردوهای یک روزه به منطقه دلفارد مباحث مهدویت بررسی و در کنار آن نیز برنامه‌های ورزشی و فرهنگی مختلف به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

علیدادی عنوان کرد: با حضور روحانی در این اردوگاه به شبهه‌های نوجوانان در زمینه ظهور و عصر انتظار پاسخ داده می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: کانون‌های فرهنگی تربیتی نیز در این ایام برنامه‌های مختلفی در زمینه احکام، قرآنی، هنری و همچنین کلاس‌های تقویتی با همکاری بسیج دانش‌‌آموزی در دستور کار خود دارند.

علیدادی راه‌اندازی پایگاه‌های تابستانی را نیز یکی دیگر از برنامه‌های این اداره خواند و بیان داشت: در سال گذشته نیز این پایگاه‌ها با اجرای برنامه‌های متنوع در مناطق جبالبارز، ساردوئیه و اسفندقه راه‌اندازی شده است.

وی اذعان داشت: مدیران مجتمع‌های روستایی و شهری با هماهنگی بخشداری‌ها در این زمینه همکاری لازم را با اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت انجام دهند.

بخشدار جبالبارز نیز در این جلسه اظهار داشت: در عرصه ورزشی در این بخش جای کار بسیار است که نیاز به همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان دارد.

محمد سعیدی خاطر نشان کرد: مؤسسه‌های قرآنی نیز در این شهر فعالیت خوبی داشته‌اند به همین دلیل می‌طلبد برای جذب یک مربی در این شهر از طرف مسئولان مربوطه اقدامات لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول