اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش زابل:

دفاتر بنیاد فرهنگی مهدویت پایگاهی برای جذب جوانان است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گفت: ایجاد دفاتر بنیاد فرهنگی مهدویت، پایگاهی مناسب برای جذب نوجوانان و جوانان در جامعه است.

دفاتر بنیاد فرهنگی مهدویت پایگاهی برای جذب جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسن معزی صبح امروز در جلسه شورای اجرایی بنیاد مهدویت در زابل اظهار داشت: پایگاه و ابزار تبلیغاتی کارهای فرهنگی برای جذب جوانان و نوجوانان، دفاتر بنیاد فرهنگی است.

وی افزود: باید برای جذب حداکثری جوانان در بعد مسائل فرهنگی گام برداریم و در این راستا همسویی و همیاری سایر ادارات لازم و ضروری است.

مدیر دفتر بنیاد فرهنگی زابل بیان کرد: با توجه به نزدیکی نیمه شعبان باید ستاد مردمی به منظور پیگیری و برنامه‌ریزی برنامه‌های ایام مهدویت تشکیل و از مسئولان ادارات و هیئت‌های مذهبی و هیئت امناهای مساجد دعوت می‌شود تا یک برنامه محوری در شهرستان زابل برگزار شود.

معزی ادامه داد: از آنجایی که دشمنان با عناوین مختلف سعی در جذب جوانان و نوجوانان ما دارند وظیفه همه ادارات و ارگان‌ها این است که برای جذب جوانان و نوجوانان بکوشند و در این امر مهم مشارکت جدی داشته باشند.

وی گفت: در نیمه شعبان، نمایشگاه کتاب برپا می‌شود و همچنین مقرر است مسابقاتی در ارتباط با مهدویت در بین سطوح مختلف برگزار شود و به نفرات منتخب نیز هدایایی اهداء شود.

مدیر دفتر بنیاد فرهنگی زابل افزود: رادیو شهری زابل یک پتانسیل بسیار خوبی است که از اول ماه رجب هر هفته یک مسابقه رادیویی طرح و در پایان هفته به تعداد سه نفر از برندگان به قید قرعه جوایزی داده می‌شود.

معزی خواستار توجه بیشتر همه آحاد مردم به کتابخانه تخصصی حضرت مهدی موعود(عج) زابل شد و بیان داشت: این کتابخانه با 3 هزار جلد کتاب اختصاصی آماده ارائه خدمات به شهروندان، دانشجویان، طلاب و پژوهشگران است.

وی ابراز امیدواری کرد: با کمک تمامی ارگان‌ها و ادارات شهرستان زابل و به‌ویژه مردم ولایتمدار و دوستدار اهل بیت(ع) بتوانیم جشن باشکوهی را در نیمه شعبان برگزار کنیم.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول