اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

ایران خواهان مذاکرات منصفانه در 1+5 است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: ایران، خواهان مذاکراتی بر اساس انصاف، عدالت و قوانین بین‌المللی در نشست 1+5 است.

ایران خواهان مذاکرات منصفانه در 1+5 است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام والمسلمین نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شاهین‌دژ در ارتباط با فضیلت ماه رجب اظهار داشت:‌ ماه رجب، ماه غفران الهی و رحمت و ماه اتصال انسان به درگاه الهی است و همه مردم به ویژه جوانان باید در این ماه از گناه دوری و توبه کنند.

وی با اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم(ع) در ارتباط با ماه رجب، افزود: خداوند در این ماه حسنات را می‌افزاید و سیئات و زشتی‌ها را محو می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه خدا در این ماه دعای بندگان مخلص را اجابت می‌کند، گفت: هر کس در ماه رجب اعمال خود را خالص کند خدا رحمتش را مانند باران بر سر او فرو می‌ریزد.

باقری با بیان اینکه در ماه رجب مؤمنان و رهپویان، خود را برای شرکت در مهمانی بزرگ خداوند آماده می‏کنند، ادامه داد: رجب ماه تمرین حضور و توجه به معنویات، ماه بندگی، فرمانبری و سرآغاز انس و الفتی جانانه با پروردگار هستی‌بخش است و‌ در این ماه غبار تیرگی از روح و جان مؤمنان زدوده می‌شود.

امام جمعه شاهین‌دژ در خطبه دوم به نشست 1+5 بغداد اشاره کرد و گفت: ایران هر گز تسلیم ظلم، تهدید و مانورهای نظامی آمریکا نشده است.

وی با بیان اینکه حزب خدا تابع ولایت است و بر احزاب کفار و منافق غالب است، ادامه داد: در این نشست فتح و پیروزی از آن ملت ایران است زیرا در طول 33 سال از عمر پربرکت انقلاب هر گز دشمنان جرات تعرض به خاک ما را نداشتند.

این مسئول با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، خواهان مذاکراتی بر اساس انصاف، عدالت و قوانین بین‌المللی در نشست 1+5 است، گفت:‌ امروز مردم دنیا می‌دانند که ایران به دنبال مذاکره مسالمت‌آمیز است، اما برخی با برخوردهای غیرمنطقی می‌خواهند ایران را وادار به تسلیم در برابر خواسته‌های خود کنند اما جمهوری اسلامی در برابر زور و برخوردهای غیرمنطقی تسلیم نمی‌شود.

امام جمعه شاهین‌دژ‌ خاطرنشان کرد: دشمنان و طرف مذاکره باید بدانند که انرژی هسته‌ای حق مسلم ملت ایران است و امروز به جایی رسیدیم که دیگر حاضر به عقب‌نشینی از این جایگاه نیستیم.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول