اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم قزوین در مجلس:

تعیین‌کننده نهایی مذاکرات 1+5 قطعا ایران است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تعیین‌کننده نهایی مذاکرات 1+5 قطعا ایران است و طرف مذاکره‌کننده به هدفش نمی‌رسد.

تعیین‌کننده نهایی مذاکرات  1+5 قطعا ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داود محمدی در مراسم یادواره شهدای بخش قاقازان اظهار کرد: ایمان مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران به دین اسلام که با ویژگی‌ها و خصوصیاتی که دارد ذاتا استکبارستیزی در بطن آن نهفته است و پیروزی انقلاب اسلامی به این خاطر آن به دست آمده که دین در تمام چارچوب انقلاب اسلامی نهفته است.

وی انسجام و هوشیاری مردم را از دیگر دلایل موفقیت  نظام اسلامی دانست و افزود: در مسیر پر‌فراز و نشیب انقلاب اسلامی اگر انسجام مردم در صحنه حضور نداشتند، قطعا پیروزی محقق نمی‌شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در ابتدای انقلاب اسلامی ایران همه دنیا در مقابل نظام نوپای اسلامی ایستاده بودند، در حالی‌ که ایران اسلامی هیچ امکاناتی در دست نداشت و با دست خالی و توکل به خداوند متعال و انسجام مردم در مقابل آن‌ها ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

محمدی تصریح کرد: در ابتدای جنگ حتی سیم خاردار هم نداشتیم و این در حالی بود که عراق با پشتیبانی و حمایت همه قدرت‌های جهان به میدان آمد و با ذلت و خواری از کشور رانده شد و حتی نتوانست یک وجب از خاک ایران را به تصرف درآورد.

وی ادامه داد: غربی‌ها دیدند در اوایل انقلاب مردم ایران توانستند با دست خالی دشمن را شکست دهند و در مقابل آمریکا و غرب ایستادگی کنند، حال امروز که به برکت رهبری بزرگ توانسته‌ایم به پیشرفت‌های علمی بزرگی دست پیدا کنیم و در زمینه انرژی هسته‌ای، نانو، علوم پزشکی و جنگ‌های الکترونیکی با کشورهای پیشرفته مقابله کنیم هرگز شکست نخواهیم خورد و در مقابل دشمنانی که بخواهند به ایران اسلامی چشم طمع داشته باشند ایستادگی خواهیم کرد.

این مسئول اذعان کرد: جمهوری اسلامی ایران در جنگ الکترونیک توانست هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را به زمین بنشاند و این مهم نشان‌دهنده توان علمی دانشمندان ایرانی در عرصه‌های نظامی و علمی است.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی در همه ابعاد به قدرت رسیده است و این مهم به برکت خون شهدا و ولایت‌مداری مردم ایران است.

این مقام مسئول گفت: تعیین‌کننده مکان و زمان مذاکرات 5+1 جمهوری اسلامی ایران است و این موضوع نشان‌دهنده قدرت ایران است که تعیین می‌کند نمایندگان کشورهای اروپایی در چه کشوری و چه زمانی با جمهوری اسلامی دیدار و گفت‌وگو کنند.

محمدی از حضور پررنگ مردم ایران در انتخابات تشکر کرد و گفت: این حضور پررنگ نقطه عطفی در تاریخ نظام اسلامی است.

وی حضور پررنگ مردم ایران در انتخابات را خنثی‌کننده توطئه‌ها دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی اوباما می‌گفت همه گزینه‌ها بر روی میز است، اما حضور پر‌رنگ مردم در انتخابات سبب شد تا اوباما بگوید تنها گزینه برای حل مسائل ایران مذاکره و تعامل است.

این مسئول تأیید کرد: مردم با حضور پررنگ خود نه تنها به همه کشورهای جهان ثابت کردند که همچنان پیرو امامت و ولایت هستند و راه مقاومت را ادامه می‌دهند بلکه بار سنگینی را بر دوش نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی گذاشتند و باید مردم را در دور نهم انتخابات خوشحال کنیم.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تأیید کرد: امام خمینی (ره) برای پیروزی و سربلندی انقلاب اسلامی 70 سال مقاومت و استقامت کرد و اگر رهبری هوشیارانه و هوشمندانه ایشان نبود این انقلاب به این شکوه و عظمت نمی‌رسید.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران بعد از ارتحال امام خمینی (ره) فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشت و با رهبری، تدابیر، درایت، تیزبینی و هوشمندی مقام معظم رهبری چالش‌ها و فراز و نشیب‌ها را تا کنون پشت سر گذاشته است.

این مسئول ادامه داد: اگر رهبری هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری نبود در همان گردنه‌های نخست مقابله با استکبار متوقف می‌شدیم و در مقابل دشمن شکست می‌خوردیم.

محمدی خاطر‌نشان کرد: مقام معظم رهبری فشارها و تحریم‌های غرب را پیش‌بینی کرده بودند و به همین خاطر در چند سال اخیر در شعارهای ابتدای سال محوریت را بر بهبود وضعیت اقتصادی قرار داده‌اند.

وی در پایان گفت: پایداری از ارزش‌ها، اصول دینی و انقلابی، انسجام مردم و حمایت از جایگاه مقدس رهبری رمز سرافرازی ملت ایران است و نمایندگان طبق فرمایش رهبری طوری باید حرکت کرد که مردم طعم شیرین خدمت را بچشند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول