اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور:

رفتار کشورهای غربی نشان از برتری ایران در مذاکرات 1+5 است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور گفت: نوع برخورد و رفتارهای دیپلماتیک کشورهای غربی نشان از دست برتر ایران در مذاکرات 1+5 است.

رفتار کشورهای غربی نشان از برتری ایران در مذاکرات 1+5 است

محمدحسین پرکره عصر امروز در حاشیه چهارمین نشست هم‌اندیشی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد با تاکید بر اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه از سوی افسران جنگ‌ نرم اظهار داشت: افسران جنگ با اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه می‌توانند به جایگاه مترقی و اصل مترقی ولایت‌فقیه کمک کنند.

وی افزود: امروز تقویت جامعه، بیداری ‌اسلامی در دنیا و حتی بیداری آزادی‌خواهان جهان در جنبش وال‌استریت همه مرهون کارآمدی دین در اداره جامعه است.

مشاور عالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به این جمله از امام حسین(ع) که فرمودند "اگر دین ندارید آزاده باشید" خاطرنشان کرد: آزاده بودن برآمده از تفکری ولایی است و امروز به واقع جنبش آزادیخواه وال‌استریت نیز برآمده از این تفکر آزادی‌خواهی است که امام حسین(ع) در کربلا به آن اشاره کرد.

وی تصریح کرد: اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه نه تنها می‌تواند انقلاب جهانی اسلامی را صادر کند بلکه می‌تواند پرچم مقدس اسلام را نیز در بالاترین قله‌های جهان به اهتزاز درآورد و این مرهون مجاهدت‌های جوانان است.

رئیس مجمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور ادامه داد: پیروزی ما در جنگ برآمده از یک تفکر دینی و ولایی بود و امروز جنبش‌های بیداری اسلامی در منطقه و دنیا برآمده از انقلاب اسلامی و تفکر انقلاب اسلامی نیز مرهون اثبات کارآمدی دین در جامعه است.

وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت کنونی سوریه و حوادث آن را ملت ایران در فتنه 88 تجربه کرده است، اظهار داشت: امروز شاهدیم حوادث و اقداماتی که در سوریه انجام می‌گیرد ایران در سال 88 آن را تجربه کرده است و باید توجه داشته باشیم که فتنه‌ای که در سوریه آغاز شده است همان فتنه آمریکایی ـ انگلیسی است که در سال 88 در ایران به وجود آوردند.

پرکره افزود: امروز آمریکایی‌ها و کشورهای غربی در هر کجای دنیا که تفکر ضدآمریکایی حاکم باشد قطعاً در آن جا فتنه‌ای را به راه می‌اندازند و فتنه‌ای هم که امروز در سوریه به راه انداختند به دلیل نگاه ضد آمریکایی سردمداران سوریه است.

وی افزود: تنها راه برای پیروزی و اتمام این فتنه در سوریه تبعیت از یک رهبری واحد است چرا که در سال 88 نیز ملت ایران با تبعیت از رهبر معظم انقلاب به پیروزی دست پیدا کردند.

مشاور عالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به مذاکرات 1+5 در بغداد گفت: حضور کشورهای مستکبر یا به عبارتی دیگر قدرت‌های جهانی در بغداد نشان دهنده این است که ایران در مذاکرات استانبول نیز از پیروزی برخوردار بود چرا که این قدرت‌های جهانی در کشوری با حکومت شیعی و در جوار ایران به مذاکره با ایران نشستند.

رئیس مجمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در خاتمه با تاکید بر دست برتر و پیروز ایران در مذاکرات 1+5 در بغداد خاطرنشان کرد: نوع برخورد و رفتارهای دیپلماتیک کشور های غربی نشان از دست برتر ایران در مذاکرات 1+5 است و این را می‌دانیم که تفکر ولایی مردان مذاکره کننده هسته‌ای ایران باعث می‌شود که هم‌چون گذشته در تمام مذاکرات پیروز باشیم.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول