اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر:

5+1 در مقابل ایران حرفی برای گفتن ندارد / پایان مذاکرات برای 1+5 زیان‎آور است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه 1+5 در مقابل استدلال منطقی ایران حرفی برای گفتن ندارد گفت: اعلام پایان مذاکرات برای آنها زیان‎آور است و ایستادگی ما می‎تواند نتایج مثبتی در بر داشته باشد.

5+1 در مقابل ایران حرفی برای گفتن ندارد / پایان مذاکرات برای 1+5 زیان‎آور است

عبدالله فاتحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در بوشهر با اشاره به رویکرد ایران در نشست مسکو اظهار کرد: رویکرد عزتمندانه با توجه به مصالح کشور در دستور کار هیئت ایرانی قرار دارد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه در مدت زمانی که بین ایران و آمریکا و حامیان آمریکا در مورد انرژی هسته‎ای چالش به وجود آمده اکنون بر همگان روشن شده که آمریکا دنبال بهانه است.

وی اضافه کرد: آمریکا نسبت به گذشته ضعیف‎تر و به حمدالله جمهوری اسلامی قوی‎تر شده از این‌رو در مسکو نیز ما باید موضع قدرتمندانه‎ای همانند نشست در ترکیه و عراق داشته باشیم.

فاتحی تاکید کرد: باید شعار ملت که انرژی هسته‎ای حق مسلم ما است را در رأس برنامه‎های خود قرار دهیم.

وی اظهار داشت: همه می‎دانند که 1+5 در مقابل استدلال قوی و منطقی ایران حرفی برای گفتن ندارد و از آنجا که اعلام پایان مذاکرات برای آنها زیان‎آور است ایستادگی ما می‎تواند نتایج مثبتی در بر داشته باشد.

فاتحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری به ویژه در مسائل اقتصادی، تولید و سرمایه‎گذاری و توجه به نیروی کار با عنایت به نامگذاری سال 91 از سوی معظم‌له از دیگر وظایف مجلس نهم به شمار می‌رود.

فاتحی ادامه داد: از دیگر وظایف مجلس نهم موضع‎گیری به موقع، صریح و عزتمندانه در مورد مسائل جهانی با عنایت به جایگاه مجلس و بازتاب جهانی آن و موقعیت انقلاب اسلامی در بین مسلمانان انقلابی دیگر کشورها است.

وی با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس در قبال منویات مقام معظم رهبری یادآور شد: نمایندگان مجلس باید نگاهی ولایی به منویات مقام معظم رهبری داشته باشند و ایشان را در زمان غیبت کبری به‌ عنوان نایب امام عصر (عج) بشناسند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: نمایندگان مجلس نهم باید به جای موضع‌گیری‎های ضعیف و دو پهلو همواره به اشارات و کدهایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی می‎دهند توجه کنند.

وی تاکید کرد: آنان باید نصایح پدرانه و دلسوزانه ایشان را مدنظر قرار دهند و در این صورت است که کشور ما مستقل و سربلند و ملت ما در دنیا و آخرت عزیز و سعادتمند خواهند شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول