اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اشنویه:

مذاکرات با 1+5 نشان‌دهنده اقتدار ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اشنویه گفت: برگزاری مذاکرات 1+5 در کشور عراق نشان‌دهنده اقتدار ایران اسلامی است.

مذاکرات با 1+5 نشان‌دهنده اقتدار ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ماموستا سیدمصطفی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اشنویه با اشاره به پیروزی اسلام‌گرایان در انتخابات اخیر مصر، اظهار داشت: در این انتخابات اخوان‌المسلمین با پیروزی خود عرصه را بر صهیونیست‌ها در منطقه تنگ خواهد کرد و این انتخابات همچون پتکی بر فرق صهیونیست‌ها خواهد بود.

وی افزود: مردم مصر خواهان سرنگونی رژیم مبارک بودند و نباید نامزدان انتخابات مسئله اصلاح رژیم سابق را مطرح کنند بلکه باید دیدگاه خود را نسبت به ایجاد نظام سیاسی جدید در مصر ارائه کنند.

این مسئول تصریح کرد: ملت مصر، ملتی فرهیخته و با فرهنگ هستند و نخواهند گذاشت نااهلان انقلاب را مصادره کنند و باید رئیس جمهوری انتخاب کنند که ضد استکبار، صهیونیست و از طراز انقلابیون باشند.

خاتمی در ادامه با بیان اینکه برگزاری مذاکرات با 1+5 در بغداد نشان‌دهنده اقتدار ایران است، گفت: امروز به خواست ایران، مذاکرات 1+5 در کشور عراق برگزار می‌شود که این نشان‌دهنده اقتدار ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: با توجه به اقتدار کشورمان که با آمادگی نیروهای مسلح به دست آمده، نمایندگان ایران اسلامی با قدرت پشت میز مذاکره حاضر می‌شوند و مواضع کشورمان را بیان می‌کنند.

امام جمعه اشنویه اذعان داشت: امروز ایران با اقتدار نشست 5+1 را در مکان و زمانی که خود در بغداد و در سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر تعیین کرده در این نشست حضور یافته و ذره‌ای از مواضعی که حق ایران است کوتاه نخواهد آمد.

وی در خطبه دوم نماز جمعه با بیان اینکه با تربیت انسان در محیط خانواده، جامعه سالم و متعالی تشکیل می‌شود، گفت: هدف دین مبین و مقدس اسلام ترقی و تکامل فرد در جامعه است و تحقق این آرمان بزرگ در گرو تربیت فرزندان در محیط پر از مهر و محبت خانواده است.

این مسئول ادامه داد: در تربیت فرزندان باید مؤلفه‌های قرآنی و اسلامی بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا شاهد صالح بودن فرزندان خود باشیم.

امام جمعه اشنویه با تاکید بر توجه به تربیت دینی فرزندان تصریح کرد: تربیت صحیح فرزندان در داشتن جامعه‌ای سالم موثر است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول