اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

وضعیت اقتصادی را نباید به مذاکرات 1+5 گره زد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران با اشاره به مذاکرات 1+5 در بغداد گفت: نباید زندگی مردم و وضع اقتصاد را به برگزاری این جلسات گره زد.

وضعیت اقتصادی را نباید به مذاکرات 1+5 گره زد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، صفرعلی براتلو در همایش سوم خرداد که با حضور فرمانده بسیج مساجد و محلات، معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس و مسئولان شهرستانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه سالروز آزادسازی خرمشهر و پاسداشت یاد شهدا اظهار کرد: شهید جهان‏آرا در اوج غربت ایستادگی کرد و به شهادت رسید.

وی ادامه داد: با حضور بنی‏صدر خائن اختلافاتی به وجود آمد و یک‏سری شکاف بین ارتش و سپاه ایجاد شد اما با این وجود و با رهبری‏های داهیانه امام خمینی (ره) به پیروزی رسیدیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران افزود: فرهنگ و تفکر بسیجی و تبعیت از ولایت فقیه از عوامل مهم پیروزی ایران اسلامی است.

براتلو با بیان اینکه شهدا فرمان امام خمینی (ره) را فرمان امام معصوم (ع) می‏دانستند، تصریح کرد: همه رزمندگان بدون استثنا می‏گفتند که ما با فرمان امام خمینی (ره) به جنگ آمدیم. 

وی با بیان اینکه شهدا و جانبازان برای یاری کردن دین خدا در این راه حرکت کردند، ادامه داد: با وجود اینکه سختی‏ها در جبهه بسیار زیاد بود اما رزمندگان با از خودگذشتگی به میدان آمدند. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران تاکید کرد: در دفاع مقدس رزمندگان به دنبال این بودند که کدام کار سخت‏تر است و کجا می‏توانند گمنام بمانند اما امروز برخی افراد به دنبال این هستند که کجا می‏توانند بیشتر جلوی دوربین قرار بگیرند و یا چه جایی حقوق بیشتر با کار کمتری دارد.   

براتلو با بیان اینکه چنین انسان‏هایی نمی‏توانند ادعا کنند که می‏خواهند راه شهدا را ادامه دهند، تاکید کرد: تفکر بسیجی ساعت کار نمی‏شناسد.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس خانواده‏هایی بیش از سه شهید به این انقلاب تقدیم کردند، افزود: رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی برای حضور در جبهه و شهادت از یکدیگر سبقت می‏گرفتند زیرا این کار را جاودانه می‏دانستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران با اشاره به توطئه‏های غرب برای بی‏ارزش نشان دادن انقلاب اسلامی و کم‏رنگ کردن ارزش‏ها اظهار کرد: مردم پای دین، انقلاب و ارزش‏ها ایستاده‏اند و دشمنان نباید بی‏نتیجه برای رسیدن به خواسته‏هایشان دست و پا بزنند.

براتلو همچنین با اشاره به مذاکرات 1+5 در بغداد گفت: برخی می‏خواهند این طور وانمود کنند که وضع اقتصاد به مذاکرات بستگی دارد و اگر در بغداد، ایران اخم کند قیمت‏ها بالا می‏رود. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران تاکید کرد: نباید زندگی مردم و وضع اقتصاد را به برگزاری این جلسات گره زد.

وی افزود: آمریکایی‏ها خودشان گرفتارند و در حال حاضر 20 میلیون نفر بیکار بر روی دست آمریکایی‏ها مانده‏اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران با اشاره به اینکه آمریکایی‏ها با خفت و خواری از عراق خارج شدند، تصریح کرد: آمریکایی‏ها اعلام کردند که بیش از 34 هزار نفر کشته و زخمی در عراق داشتند که البته ما این آمار را قبول نداریم زیرا حتما تعداد کشته‏شدگان و زخمی‏ها بیش از آمار اعلام شده از سوی آمریکا است.

براتلو گفت: اخیرا یکی از مسئولان بلندپایه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ما در داخل کشورمان در تیررس جمهوری اسلامی ایران قرار داریم.

وی تاکید کرد: نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و شاهد پیشرفت‏های معجزه‏آسایی هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران گفت: نخست وزیر رژیم پهلوی اعلام کرده بود که ما نمی‏توانیم حتی یک لوله ساده را خودمان بسازیم؛ اما امروز ایران هسته‏ای است و ماهواره به فضا پرتاب کرده‏ایم که البته همه این دستاوردها در تحریم حاصل شده است.

براتلو بیان کرد: امروز موشک‏های ایران بیش از 2 هزار کیلومتر به صورت هوشمند حرکت می‏کنند که البته موضع ما دفاعی است و قصد تجاوز به هیچ کشوری را نداریم.

انتهای پیام/و10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول